مسئول امور نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: رحمتی دروازه‌بان اول ماست و هیچ کس با حضور او در استقلال مشکلی ندارد.

رحمتی دروازه‌بان اول استقلال در لیگ پانزدهم
به گزارش مشرق، بهرام امیری در خصوص وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز امین حاج‌محمدی دومین بازیکنی که مدنظر کادر فنی بود را جذب کردیم.

وی در مورد اینکه اسامی زیادی مطرح می‌شود که قرار است به استقلال بیایند گفت: این بازارگرمی‌ها وجود دارد اما ما اسیر جوسازی‌ها نمی‌شویم. اسامی که مدنظر ما است چیزی نیست که در رسانه‌ها مطرح می‌شود. همانطور که دیدید جابر انصاری و امین حاج‌محمدی کسی فکرش را نمی‌کرد که با آنها قرارداد ببندیم.

مسئول امور نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص وضعیت حضور رحمتی در استقلال با وجود توافق با طالب‌لو و فروزان گفت: رحمتی دروازه‌بان اول ما است و صحبت‌ها با او انجام شده و مشکلی وجود ندارد. هم من و هم نظری با او صحبت کردیم.

وی ادامه داد: با دو دروازه‌بان دیگر صحبت‌هایی انجام شده است. نفر اول گفته هیچ مشکلی ندارد. اسامی آنها هم خصوصی است و باید بررسی کنیم.

امیری در مورد اینکه دروازه‌بان زیر 23 سالی که جذب شده است، آیا داوودی گلر فصل گذشته نفت مسجد سلیمان است یا خیر؟ گفت: اسم او را بعداً اعلام خواهیم کرد اما یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی امید است.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد جذب میثم مجیدی و یعقوب کریمی گفت: مجیدی برای استقلال اهواز است و ما هم به آنها نامه زدیم و اعلام کردیم به این بازیکن نیاز داریم چون طرف قرارداد آنها است باید مذاکره کنیم. در مورد یعقوب کریمی هم چون یک سال با سپاهان قرارداد دارد و به این باشگاه درخواست رسمی دادیم.

وی در پایان اعلام کرد: هیچ گونه قراردادی با مهدی مومنی امضا نکردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    کسی که سابقه 5 گل خوردن از سرورش تو لیگ با پیراهن فجر سپاسی داشت در ضمن پازل مظلومی و رحمتی منو یاده زاید و هت ریک و نگاه گریان رحمتی بعد از گل میافتم66666666666666666666
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    رحمتی میره نفت تا با کاپ آسیا برگرده
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    سید مهدی اومد لنگ به خود لرزید.
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    مردم از خنده، این فصل به کیسه رحم کردیم ولی فصل جدید آتیشتون میزنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس