عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به مشارکت آمریکا در انفجار حزب جمهوری اسلامی گفت: باید در رابطه با این انفجار پرونده‌ای بین‌المللی بر علیه آمریکا تشکیل دهیم.

به گزارش مشرق، میرهادی قره‌سید رومیانی، عضو کمیسیون قضایی مجلس در رابطه با نامگذاری چهارمین روز از هفته قوه قضائیه با نام تجلیل از شهدا، ایثارگران و خدمتگذاران قوه قضائیه گفت: شهادت شهید بهشتی که به تعبیر امام راحل خودشان یک ملت بودند، ما را به این موضوع منتقد می‌کند که چرا ما علیه آمریکا در رابطه با انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران هیچ اقدام قضایی انجام ندادیم.

وی تصریح کرد: یکی از پرونده‌های مهم حقوقی که می‌تواند هم در سطح داخلی و هم بین‌المللی بر علیه دولت آمریکا تشکیل شود، موضوع انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت بنیان‌گذاران انقلاب و بزرگان،  دانشمندان و ایدئولوگ‌های نظام است، لذا من به نوبه خودم این روز را به خدمتگذاران نظام تبریک می‌گویم.

قره‌سید رومیانی تأکید کرد: خدمتگذاران در قوه قضائیه در تلاش هستند اسناد بالادستی نظام از جمله سند پنج‌ساله و قوانین مربوطه را با ایجاد معاونت‌های مختلف از جمله معاونت فرهنگی و معاونت پیشگیری از وقوع جرم ایجاد کنند و ریل‌گذاری صحیحی را در راستای اجرای قوانین بالادستی انجام دهد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تأکید کرد: به جاست تا پرونده‌ای ضد آمریکا در رابطه با انفجار حزب جمهوری اسلامی تشکیل دهیم تا خسارات مادی و معنوی را از آمریکا دریافت کنیم، چرا که این جنایت با حمایت مادی و اطلاعاتی آمریکا صورت گرفت.

وی در پایان گفت: آمریکا هر روز درصدد افتتاح پرونده‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران است و ما نیز باید تلاش کنیم حقوق حقه مردم را از آمریکا بگیریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس