نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم، سلام رهبر فرزانه انقلاب را به خانواده این عزیزان ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم اظهار داشت: خون شهدای مدافع حرم اثر خواهد کرد و ریشه ظلم خشکیده خواهد شد و از بین می‌رود و مظلومان عالم و تمام آزادگان جهان سربلندتر از امروز خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: یکی از تاثیرات مهم خون شهدای مدافع حرم نابودی کاخ سفید و استکبار جهانی است.

وی بیان داشت: شهید جایگاه والایی در نزد حضرت حق دارد و به مقامی می‌رسد که فقط دیدن جمال الهی را می‌خواهد و بنده در دیدارهایی که با خانواده شهدای مدافع حرم دارم تمام صحبت این عزیزان این است که افتخار می‌کنند عزیزشان در راه خدا شهید شده است.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم، سلام رهبر فرزانه انقلاب را به خانواده این عزیزان ابلاغ کرد.

پیکر شهیدان حسن غفاری و علی امرایی شهدای مدافع حرم با حضور ده‌ها هزار نفری عاشقان راه ایثار و شهادت در شهر ری تشییع شد.

پیکر شهدای گلگون‌کفن شهدای مدافع حرم حسن غفاری و علی امرایی با حضور ملت شهیدپرور و ولایی ایران اسلامی تشییع شد.

حضور پرشور و حماسی روزه‌داران حال و هوای حسینی را به معابر و خیابان‌های جنوب تهران بخشیده بود. عطر شهدا با حضور پیکر دو تن از شهدای والامقام مدافع حرم طنین‌انداز شده بود. کلمات از بیان شور و حضور حماسی عاشقان راه ایثار و شهادت قاصر است ملت غیور ایران اسلامی با ذکر یا حسین لبیک یا زینب کلنا عباسک یا زینب پیکر شهدای مدافع حرم را تا کربلای ایران آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی (ع) بدرقه کردند پیکر شهدای مدافع حرم با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) گرد حرم حضرت سیدالکریم و امامزادگان مجاورش طواف داده شد.

پیکر شهدای مدافع حرم دقایقی پیش به گلزار شهدای بهشت‌زهرا منتقل شد و پیکر این شهدای والامقام پس از ورود به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با حضور پرشور و حماسی عاشقان و با ذکر صلوات به ائمه اطهار (ع) در کنار مزار بیش از 30 هزار شهید انقلاب اسلامی در گلزار بهشت زهرا در منزل ابدیشان جای می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس