کد خبر 433316
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

هیأت نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) در استان واسط عراق به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد تاسیس خود، این مناسبت را جشن گرفت.

به گزارش مشرق، هیئت نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) با برگزاری جشن اولین سالگرد تاسیس این ارگان مردمی، مراکز جدیدی برای ثبت نام داوطلبان جهت پیوستن به آن دایر کرد.

به گزارش تلویزیون «السومریه»، «نصار محمد»‌ فرمانده نیروهای بسیج مردمی در استان واسط گفت: روند آماده سازی خدمات لجستیکی جهت آموزش نیروهای بسیج مردمی در استان واسط را آغاز کردیم.

بر اساس این گزارش، «ترکی الغنیماوی» عضو شورای استان واسط با انتقاد از عملکرد ائتلاف بین‌المللی ضد داعش، گفت: بی تردید نقش ائتلاف بین‌المللی در عراق منفی بوده و پوششی برای حمایت لجستیکی و نظامی از داعش و تکفیری‌ها ایجاد می‌کند.

از طرفی «سعد معن» سخنگوی وزارت کشور عراق با بیان اینکه نیروهای امنیتی امروز موفق شدند یک عامل انتحاری قبل از اینکه خود را در بازار مردمی در مزکز شهرستان بیجی منفجر کند، به قتل برسانند، افزود: نیروهای امنیتی همچنین موفق شدند هشت تروریست دیگر را در یک عملیات نطامی در منطقه «البوجواری» واقع در شمال شهرستان بیجی به هلاکت برسانند.

از طرفی دیگر منابع کرد عراق اعلام کردند که گروه تروریستی داعش یک زندان زنان جدید در موصل افتتاح کرد.

«غیاث السورجی» یکی از مسئولان اتحادیه میهنی کردستان عراق با بیان اینکه شمار زندانیان زن در موصل افزایش یافته، افزود: گروه‌های تروریستی به افتتاح زندان جدیدی ویژه زنان در شهر موصل تصمیم گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس