کارگردان و نویسنده فیلم «رستاخیز» گفت: اکثریت شرکا در ساخت این فیلم عرب‌زبان بوده و منابع مالی فیلم تماما از شیعه‌های خارج از کشور تامین شده است.

 به گزارش مشرق، احمدرضا درویش ظهر امروز در نشست ویژه خبری فیلم رستاخیز روایتگر نهضت امام حسین(ع) که با حضور خبیر معاون سیاسی، اجتماعی استاندار و در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه برای ساخت این فیلم هیچ هزینه دولتی دریافت نشده است، اظهار کرد: تمام هزینه‌های این فیلم ‌شخصی بوده و کار و ساخت فیلمی که برای امام حسین(ع) است، به آسانی و بابرکت تامین می‌شود.

کارگردان و نویسنده فیلم رستاخیز افزود: اکثریت شرکا در ساخت این فیلم عرب‌زبان بوده و منابع مالی فیلم تماما از شیعه‌های خارج از کشور تامین شده است.

وی اضافه کرد: ما باید بدانیم امام حسین(ع) به ما احتیاج ندارد و این ما هستیم که به امام حسین(ع) نیاز داریم و ساخت این آثار هنری گوشه‌ای از ارادت به ائمه(ع) است.

درویش خاطرنشان کرد: ملت ایران بدهکار خوزستانی‌ها بوده و نقش این استان در درخشانی ملت ایران نقش به سزایی بوده و ما نمی‌توانیم این مهم را منکر شویم.

کارگردان و نویسنده فیلم رستاخیز با اشاره به اینکه فیلم رستاخیز یک بخش بسیار کوچک از ظرفیت سینمایی در ایران است، گفت: این فیلم محصول 30 ساله تلاش مسئولان در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی است و با توجه به اینکه قله و هویت شیعه، حادثه کربلا است، سعی بر این داشتیم تا فیلمی با این موضوع بسازیم.

درویش در پایان، از اکران این فیلم همزمان روز عید فطر در اغلب شهرهای استان خبر داد و عنوان کرد: خوزستان از منابع فراوانی مثل نفت، گاز و غیره بهره‌برداری می‌کند و باید سهم مطالبات فرهنگی را به استان بپردازد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
    0 0
    الان خواستین برا این فیلم تبلیغات کرده باشین!؟ حالا خوبه که اینهمه از علما تا اساتید فرهنگ درباره این فیلم هشدار دادن. فیلمی که خودش فریاد یاحسن میرحسن داره میزنه تو شرایطی که یه عده خیلی راحت و بدون نگرانی تو روزنامه هاشون تهدید به فتنه مجدد در آینده میکنن و بصورت همزمان عده ای دارن اینطوری با وقاحت و با خرج آبروی نداشته شون از سران فتنه حمایت و اونها رو تطهیر میکنن، اکرانش اصلا نمیتونه بی معنی باشه. احتمالا قراره همزمان با اکرانش فتنه بعدی آغاز بشه تابستانم که هست و بوی فتنه هم میاد من فقط نمیفهمم چطوری شما هم از حرفهای کرباسچی و روزنامه های اصلاح طلب بد میگین هم این بر رو کار میکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس