کد خبر 433149
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری پس از برگزاری ملاقاتها ضمن اظهار رضایت از دیدار ریاست جمهور با خانواده های شهدا و جانبازان بر ادامه این دیدارها تاکید کرده و فرمودند: سلام من را به جانبازان سرافراز برسانید و از ایثارگری آنان تشکر کنید.

به گزارش مشرق، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دیدار با خانواده های معظم شاهد خواست معظم رهبری است وایشان از این ملاقاتها ابراز رضایت داشته اند.

حجه الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جلسه دبیرخانه این شورای عالی با بیان مطالب فوق افزود: بنیاد شهید در قالب طرح سپاس سالیانه 400 هزار دیدار با خانواده معظم شهداء و جانبازان داشته است که این مهم خواست و دستور مقام معظم رهبری بوده است.

معاون رئیس جمهور گفت: در دیداری که با حضرت آقا داشتیم  ایشان با تأکید بر ضرورت دیدار و ملاقات مسوولان با ایثار گران فرمودند: این حرکت مهم را تبلیغاتی کنید تا مردم با قاطعیت بدانند که ما می خواهیم فرهنگ ایثار و شهادت باقی بماند.

وی افزود: مقام معظم رهبری پس از برگزاری ملاقاتها ضمن اظهار رضایت از دیدار ریاست جمهور با خانواده های شهدا و جانبازان بر ادامه این دیدارها تاکید کرده و فرمودند: سلام من را به جانبازان سرافراز برسانید و از ایثارگری آنان تشکر کنید.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع  پیکر مطهر شهدای غواص و خط شکن، از این حضور آگاهانه تقدیر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس