کد خبر 433044
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت:‌ مسئولان بانک ملی و شرکت گروه ملی برای فروش امتیاز استقلال خوزستان رقم 18 میلیارد تومان را درخواست کردند و این نشان می‌دهد که آنها نمی‌خواهند امتیاز را بفروشند.

به گزارش مشرق، کاظم طالقانی در مورد بحث عدم علاقه محصولات بانک ملی جهت تیم‌داری باشگاه استقلال خوزستان گفت: هنوز موضوع جدیدی مطرح نشده است. ظاهرا استقلال اهواز درخواست خرید استقلال خوزستان را داده و آنها خواهان دریافت 18 میلیارد تومان شده‌اند. اعلام این مبلغ نشان می‌دهد که آنها قصد فروش ندارند و می‌خواهند تیم‌داری کنند. کسی که فروشنده باشد این قیمت را تعیین نمی‌کند.

وی در مورد اینکه هیأت فوتبال در این راستا چه برنامه‌ای دارد،اظهار داشت:‌ به دنبال این هستیم که استفاده بیشتری از پتانسیل استان ببریم. برای ما فرقی نمی‌کند تیم دست گروه ملی باشد یا نفت. ما می‌خواهیم سهمیه استان حفظ شود.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مسئولان بانک ملی اعلام کرده‌اند اگر در استان خریدار خوبی نباشد امتیاز تیم را در اختیار سازمان لیگ قرار می‌دهند تا یک مشتری خارج از لیگ پیدا کنند، گفت:‌ آنها نمی‌توانند این کار را انجام دهند. خودمان در استان تیم‌های زیادی داریم. ما تیم را به صورت رایگان می‌گیریم و به جایی واگذار می‌کنیم. اگر این بحث‌ها صورت بگیرد و لج و لجبازی شود نتیجه‌ای نمی‌گیریم. برای این تیم‌ها استان زحمت کشیده و نباید سهمیه‌مان را از دست بدهیم. آنطور که ما با دوستان صحبت کرده بودیم آنها راضی بودند که تیم را تحویل دهند.

وی در پایان در رابطه با اینکه فولاد نوین با چه مبلغی می‌خواهد امتیازش را به استقلال اهواز بدهد، تصریح کرد: طبق چیزی که من شنیده‌ام این امتیاز با مبلغی حدود 5 میلیارد واگذار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس