کد خبر 433030
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در واکنش به عدم حضور سوریان در مسابقات جهانی لاس‌وگاس گفت که باید با امید زندگی کرد!

به گزارش مشرق، حسن بابک با اشاره به حواشی که امید نوروزی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی داشت، گفت: قهرمان المپیک ما  برای لحظاتی از خود بی‌خود شد و آن رفتار را انجام داد.

وی افزود: به اعتقاد من باید در شأن امید نوروزی با وی برخورد کنیم. رفتار قهرمانان ما به شدت زیر ذره‌بین است. آنها باید الگو باشند اما تعجب من از این است که چرا زمانی‌که در اماکن غیرورزشی درگیری می‌شود کسی آنها را توبیخ نمی‌کند اما با یک کشتی‌گیر اینگونه برخورد می‌شود. حرف من توجیه کارهای شخص خاصی نیست اما می‌گویم به همان میزان که به این نفرات توجه می‌شود باید از آنها انتظار داشت. نوروزی در مجموع حکم خوبی گرفت و شأن وی نیز رعایت شد. او عاشق کشتی است و می‌خواهد اندوخته‌هایش را در اختیار جوانان قرار دهد.  حضور او برای آموزش نفرات جوان فرصتی است تا خیلی‌ها از حضور یک قهرمان المپیک در شهرستان خود استفاده کنند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی عنوان کرد: فکر می‌کنم مسابقات خوبی را شاهد بودیم و فراز و نشیب‌های زیادی داشت. خیلی از نفراتی که مطرح بودند در این مسابقات باختند. مسابقات امسال متفاوت با سالیان قبل برگزار شد.

بابک در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص غیبت سوریان چیست، خاطرنشان کرد: سوریان شرایط متفاوتی نسبت به سایر کشتی‌گیران دارد. دوست نداریم زیاد به جزئیات این موضوع ورود کنیم تا سوریان تعداد مدال‌هایش را افزایش دهد. به اعتقاد من مسابقات انتخابی خوب است و تجربه برگزاری دومین دوره مسابقات درس‌های زیادی به ما داد. به اعتقاد من همه باید کمک کنند تا کیفیت این مسابقات بالاتر رود.

وی گفت: باید شرایط به نحوی شود تا همه از مسابقات انتخابی تیم ملی تمکین کنند. اگر این شرایط برقرار شود در سالیان آینده چندین کشتی‌گیر آماده خواهیم داشت و دیگر دستمان خالی نخواهد بود.

بابک در خصوص غیبت سوریان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: او برای دادن تست چند روز گذشته راهی اردو شد اما به دلیل مشکلات شخصی چند روزی مرخصی گرفت. سوریان در روزهای آینده به اردو می‌آید.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا سوریان قطعا راهی مسابقات جهانی نمی‌شود، اظهار داشت: زیاد وارد جزئیات نمی‌شویم اما با امید باید زندگی کرد و هر چیزی در زندگی انسان امکان‌پذیر است.

بابک در ارتباط با انتخابی مجدد برای برخی از فرنگی‌کاران خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد کشتی‌گیران تصمیم گرفتیم در لهستان نیز برخی از نفرات را آزمایش کنیم. برخی که شرایط مساعدی ندارند را به تورنمنت خواهیم فرستاد و در نهایت 15 روز مانده به مسابقات تکلیف تیم اعزامی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: دوست داریم کشتی بدون حاشیه باشد تا تیم یکدستی را در اختیار داشته باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس