کد خبر 432635
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: حمید سوریان با هماهنگی ما کمی دیرتر به اردو اضافه خواهد شد.

به گزارش مشرق، احد پازاج در خصوص اردوی نخست تیم ملی کشتی فرنگی پس از مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: این اردوی اول ما است و تا آغاز مسابقات جهانی 4 اردوی دیگر خواهیم داشت و با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم تا آن زمان تمامی کشتی‌گیران به آمادگی لازم خواهند رسید.

وی در خصوص غیبت حمید سوریان در اردوی نخست تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: با سوریان صحبت کردم و قرار است به اردو اضافه شود. مشکلی در این خصوص وجود ندارد و وی به ما اعلام کرد به دلیل کارهای شخصی که دارد کمی دیرتر به جمع اردونشینان ملحق خواهد شد. در چند روز آینده سوریان به جمع ما اضافه می‌شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به ناآمادگی برخی از فرنگی‌کاران عنوان کرد: این اولین اردوی ما است و میزان آمادگی برخی از فرنگی‌کاران پایین است اما مشکلی نیست و تا مسابقات جهانی تمامی نفرات را به مرز آمادگی مطلوب خواهیم رساند.

پازاج در پاسخ به این سوال که با وجود برگزاری مسابقات انتخابی در برخی اوزان قصد دارید بار دیگر انتخابی برگزار کنید، گفت: در فرایند به صراحت گفته شده کادرفنی در اوزانی که ابهام دارد می‌توانند کشتی‌گیران را راهی تورنمنت‌ها کند، ما نیز با توجه به ابهامی که در چند وزن داشتیم نفرات اول و دوم را به تورنمنت می‌فرستیم و حتی اگر در تورنمنت‌ها به اهداف‌مان نرسیم بار دیگر در اردو انتخابی می‌گذاریم، این انتخابی نمی‌تواند ملاک ملی‌پوش شدن یک کشتی‌گیر باشد و پارامترهای دیگری نیز وجود دارد که با مطالعه تمام آنها و جمع‌بندی نهایی نفرات اعزامی به مسابقات مشخص می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اعزام کشتی‌گیران یک ماه مانده تا مسابقات جهانی آنها را خسته نخواهد کرد، تصریح کرد: ما باید به بهترین نفر جهت اعزام اعتماد کنیم و به همین جهت مجبور هستیم روی بهترین کشتی‌گیر هر وزن دست بگذاریم. فاصله‌ تورنمنت لهستان تا مسابقات جهانی حدود یک ماه است و فرصت ریکاوری مجدد وجود دارد و با مشکلی روبه‌رو نخواهیم شد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای کشتی‌گیرانی مثل رامین طاهری که در این مدت وزن زیادی کم کردند و در چندین تورنمنت نیز حضور داشته‌اند اما در انتخابی نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند، دارید اظهار داشت: قبول دارم طاهری خسته بوده ولی جوانانی مثل او و بویری مدنظر ما هستند و ما آنها را به اردو دعوت کردیم. این نفرات پشتوانه‌های ما هستند و موردتوجه ویژه کادرفنی قرار دارند و نمی‌گذاریم به راحتی کشتی‌زده شوند.

پازاج در خصوص امید نوروزی گفت: نوروزی جزو افتخارات کشتی ایران است و طبیعی است که بابت از دست دادن امید خیلی ناراحت شدم اما انتظار بیشتری از او داشتیم. نوروزی باید خودش را کنترل می‌کرد. امیدوارم نوروزی تجربه خوبی از این موضوع به دست آورد و در آینده پخته‌تر عمل کند و شاهد افتخارآفرینی او در المپیک باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس