کد خبر 432993
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

پرویز مظلومی فکر می کند با برگرداندن بازیکنانی چون نکونام، آندو و مهدی رحمتی می تواند استقلالی بسازد که هواداران به آن زمان بدهند!

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی که در دو فصل مربیگری در استقلال با اینکه مجموعه ای از ستاره های رویایی استقلال در سنین زیر 30 سال را داشت، تنها توانست یک قهرمانی جام حذفی به دست بیاورد، حالا به این فکر می کند که برای ساختن استقلال جدیدش با آوردن بازیکنان شرشناسی چون مهدی رحمتی، آندو تیموریان و جواد نکونام استقلالی بسازد که استقلالی ها دوستش داشته باشند.

اما آیا این تصمیم او در کنار نگه داشتن جمع کثیری از استقلالی های فصل قبل باعث می شود تا آبی ها فرصت زیادی از هواداران بخرند؟ اگرچه آندو تیموریان قبل از همه گفته نمی آید، رحمتی به احتمال فراوان می آید و جواد که خیلی استقلالی است هم هنوز دودل مانده بین آمدن و نیامدن، مظلومی یک حقیقت درباره تیمش را نادیده گرفته است.

او که در این یک ساله خانه نشین بوده هیچ گاه شعارهای هواداران استقلال را برای تغییر تیم نشنیده و حالا قرار نیست تیمش را جوان کند. باز تیم پر است از ستاره هایی که سال قبل آنها را بی انگیزه می خواندند و تنها کافی است که آبی ها فصل را شروع کنند تا مردی که پایان کارش با استقلال با ناکامی بوده ، خیلی زود دوباره شعارهای تند رها کن را بشنود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس