کد خبر 432820
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: مهدی رحمتی پسر خوب و بامعرفتی است و پرویز مظلومی امروز با او صحبت کرده و طی یکی دو روز آینده او را به باشگاه دعوت می‌کنیم و مذاکرات نهایی را با او انجام می‌دهیم.

به گزارش مشرق، بهرام امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص خبر توافق باشگاه استقلال با سید مهدی رحمتی اظهار داشت: من نگفته‌ام با مهدی رحمتی توافق کرده‌ایم. مهدی رحمتی پیشکسوت  این باشگاه و جزو بازیکنان با ارزش فوتبال ایران است. از آنجا که این بازیکن در فهرست مدنظر آقای مظلومی است صحبت‌هایی مقدماتی را با سرمربی تیم استقلال انجام داده و مطمئن باشید طی دو روز آتی صد در صد از این بازیکن دعوت می‌کنیم تا با حضور در باشگاه استقلال پیرامون نهایی کردن قرارداد او صحبت کنیم.

امیری با تاکید بر اینکه او اصلا با مهدی رحمتی صحبتی انجام نداده است گفت: همانطور که اعلام کردم خود آقای مظلومی به عنوان سرمربی با رحمتی صحبت کرده چون ما باید بدانیم آیا بازیکن تمایل دارد به تیم استقلال بیاید یا خیر. از آنجا که رحمتی صد در صد مورد توجه باشگاه است قطعا فردا با او به صورت تلفنی صحبت خواهم کرد تا این بازیکن را جذب کنیم.

وی درباره روشن شدن وضعیت طالب‌لو و فروزان با توجه به قراردادی که با باشگاه استقلال دارد گفت: صد در صد این دو نفر با ما قرارداد دارند ولی بحث استقلال این است که هر کس بخواهد رقابت کند تا حق خود را بگیرد.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر مظلومی مبنی براینکه یک نفر باید از جمع گلرهای استقلال جدا شود گفت: این دیگر دست دو دروازه‌بان ما است که چه تصمیمی می‌گیرند. ما مهدی رحمتی را می‌خواهیم و یکی از دو گلر اصلی فصل گذشته استقلال قطعا از جمع ما جدا خواهد شد. هنوز هم مشخص نیست که کدامیک از این دو نفر از جمع ما جدا می‌شوند ولی چیزی که مشخص است این که رحمتی سال‌های زیادی برای استقلال زحمت کشیده و در قهرمانی‌های استقلال نقش زیادی داشته است.

امیری در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اختلافاتی که بین نظری جویباری و سید مهدی رحمتی وجود دارد و اینکه چه کسی قرار است از باشگاه استقلال با این بازیکن مذاکره کند گفت: به نظر من تا آنجایی که می‌دانم بحث اختلاف رحمتی و نظری جویباری وجود ندارد و اینطور که من متوجه شده‌ام این قضیه کنسل است. من و نظری جویباری اهدفامان برای باشگاه یکی است و من مطمئن هستم رحمتی آنقدر پسر خوبی است که اگر هم اختلافی با نظری جویباری داشته باشد این اختلافات را کنار خواهند گذاشت چون آنها می‌خواهند تیم استقلال را قهرمان کنند. من هم با آقای نظری جویباری و رحمتی صحبت می‌کنم و من خوشحال می‌شوم دیگر در مورد مباحث حاشیه‌ای ورود نکنیم. بهرام امیری از روشن شدن تکلیف کادر فنی استقلال تا فردا خبر داد و گفت: قرار است نشستی در باشگاه استقلال برگزار شود تا وضعیت تیم سر و شکل مناسبی بگیرد.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص مذاکرات باشگاه استقلال با سایر گزینه‌های پرویز مظلومی نیز گفت: قطعا ما کار را آغاز کرده‌ایم ولی اجازه بدهید وقتی اسامی نهایی شد این موضوع را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس