کد خبر 432922
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، از راه اندازی کانون های سلامت ویژه دانشجو معلمان خبر داد.

 به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صادق زاده افزود: دانشجو معلمان با راه های پیشگیری از آسیب های مختلف که سلامت جسمی، روحی و روانی را به خطر می اندازد از طریق این کانون آشنا خواهند شد.

وی از راه اندازی کانون های سلامت در پردیس های دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: با همکاری وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر و یک سازمان مردم نهاد که در زمینه بیماری های صعب العلاح فعالیت می کند، کانون های سلامت را بزودی راه اندازی خواهیم کرد.

صادق زاده افزود: دانشجو معلمان با راه های پیشگیری از آسیب های مختلف که سلامتی جسمی، روحی و روانی را به خطر می اندازداز طریق این کانون آشنا خواهند شد.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: اطلاعیه کانون های سلامت به پردیس های دانشگاه ها ابلاغ شده و اولین کارگاه سه روزه در این زمینه شهریور ماه برگزار می شود.

صادق زاده در ادامه با اشاره به طراحی منشور اصول و سیاست‌های حاکم بر دانشگاه فرهنگیان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: این منشور متأثر از اسناد بالادستی مثل سند اسلامی شدن دانشگاه‌هاست که ۲۴ اصل و سیاست در آن مطرح شده است.

وی تصریح کرد: توجه ویژه به تعطیلات تابستانی و استفاده بهینه از آن به عنوان یک ظرفیت برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در این منشور مدنظر است که برنامه های مختلف برای اوقات فراغت دانشجو معلمان در تابستان در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس