کد خبر 432379
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با ابراز رضایت از شرایط جسمی و روحی شاگردانش گفت: شرایط بچه‌ها نسبت به گذشته بسیار خوب شده است.

به گزارش مشرق، رضا سیم‌خواه درباره شرایط فرنگی‌کاران جوان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه شرایط بچه‌ها نسبت به گذشته بسیار خوب شده است و هم از نظر روحی و هم از نظر جسمانی در شرایط خوبی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: درست است که بچه‌ها کم‌تجربه هستند، اما تلاش می‌کنند که با زحمت بیشتر این خلاء را برطرف کنند. خوشبختانه بچه‌ها در این مدت خواسته‌های کادر فنی را متوجه شدند و به درک متقابلی از یکدیگر رسیده‌ایم. نمی‌توان گفت در تمام اوزان از آنها رضایت دارم، اما در مجموع از پیشرفت‌شان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در خصوص اینکه با توجه به اینکه قرار است رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشتی فرنگی با قوانین جدید برگزار شود، آیا تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر گرفته‌اند، گفت: خوشبختانه در تورنمنت آذربایجان که با قوانین جدید برگزار شد این موضوع را تجربه کردیم و بعد از آن طراحی تمرینات با قوانین جدید انجام شد. البته قرار است برای نخستین بار به صورت رسمی این قوانین را تجربه کنیم و به نظر می‌رسد که ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شویم. امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوبمان مانع از اعمال نفوذ داوران شویم.

رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 17 تا 21 تیرماه در کشور میانمار برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس