کتاب «شفاعت جلوه برتر رحمت» اثر آیت‌الله جوادی‌آملی که از سوی انتشارات اسراء منتشر شده است در نمایشگاه قرآن ارائه می‌شود.


 به گزارش مشرق، کتاب «شفاعت جلوه برتر رحمت» یکی از آثار تازه آیت‌الله جوادی‌آملی است که از سوی انتشارات بین‌المللی اسراء روانه بازار نشر شده و در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ارائه می‌شود.

این کتاب موضوعاتی چون شفاعت در قرآن، شفاعت‌کنندگان، شفاعت‌شوندگان و شبهات شفاعت را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و این موضوعات در 214 صفحه به رشته تحریر درآمده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «شفاعت سبب رفع عقاب می‏‌شود و مرتفع شدن عقاب یا عدل است یا ظلم؛ اگر عدل باشد پس اصل جعل عقاب از جانب خدای سبحان معاذالله ظلم است، در حالی ‏که خدا هرگز به هیچ کس ظلم نمی‌‏کند و اگر ظلم است و وجود عقاب عدل است، پس شفاعت شافعان و اقدام آنان برای رفع عقاب، ظلم است.»

کتاب «شفاعت جلوه برتر رحمت» در قطع وزیری با شمارگان 2 هزار نسخه و به قیمت 75 هزار ریال چاپ و از سوی مرکز نشر اسراء روانه بازار نشر شده است. این اثر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در باغ موزه دفاع مقدس در بخش نشر کتاب، عرضه می‌شود.

گفتنی است، بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از اول ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد یافت.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس