کد خبر 432161
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

قائم‌مقام رنو گفت: افزایش حجم تولید محصولات فعلی، پیگیری و راه‌اندازی خط تولید B۹۰ و تولید داستر به ترتیب اولویت‌های کاری رنو در ایران است.

 به گزارش مشرق، مهدی جمالی در نشست با هیات فرانسوی رنو با اشاره به زیان‌های وارده پس از توقف خط مگان،  به حداقل رسیدن تولید تندر۹۰ در پارس‌خودرو و نارضایتی‌های به وجود آمده گفت:فرصت‌های بسیار خوبی برای حل مشکلات گذشته وجود دارد و امیدوارم که هر دو طرف بتوانند از این فرصت‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: خوشبختانه دیدگاههای هر دو طرف مشترک هستند و امیدوارم که فرصت‌های از دست رفته جبران شود و فصلی نو در همکاری های بین رنو و سایپا شکل گیرد؛ به گونه‌ای که شرکت پارس خودرو نماینده و شریک اختصاصی رنو در ایران شود.

همچنین تییریبلوار قائم‌مقام شرکت رنو نیز با اشاره به رابطه طولانی و گسترده شرکت رنو با گروه خودروسازی سایپا گفت: خوشبختانه تحریم‌ها باعث نشده است که روابط بین دو گروه خودروسازی رو به سردی رود. البته بازار ایران را برای شرکتن رنو یک بازار استراتژیک است.

وی تصریح کرد: رنو تصمیم دارد فعالیت‌های خود را با سایپا بهبود بخشد و اولویت اول آن افزایش حجم تولید محصولات فعلی است. اولویت بعدی رنو پیگیری و راه‌اندازی خط تولید B۹۰ است و اولویت سوم با توجه به بازدیدهایی که از خطوط تولید پارس خورو داشته انتخاب محصولات جدید از جمله داستر برای خطوط تولید این شرکت است.

تییری بلوار بر تعمیق بومی‌سازی در ایران تأکید کرد و گفت: قطعا واردات از کشور رومانی گذرا و مقطعی است. در عین حال امیدواریم شرکت پارس خودرو به کانون تولید محصولات رنو و نیسان تبدیل شود.

وی اظهار داشت: پتانسیل‌های به وجود آمده در بخش طراحی قابل قبول و مهندسان بسیار خوبی پرورش یافته‌اند و این مسائل برای راه‌اندازی تولید خودروهای جدید بسیار مهم است. در این میان اگر محصولات جدید در خطوط تولید پارس خودرو تولید شوند، رشد متوازن کل زنجیره تأمین خودرو الزامی است
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس