پخش سری جدید سریال پایتخت که از پنجشنبه‌شب و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آغاز شده، با اقبال گسترده و قابل توجه مخاطبان در قسمت اول مواجه شده است.

به گزارش مشرق، امسال نیز تلویزیون همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و براساس رسم مألوف چند سال اخیر اقدام به پخش سریال‌های متنوع در برخی شبکه‌های سیما کرده است.

در این میان پس از بحث‌های متفاوت درباره  سریال پایتخت - یک تا 3 -که در ایام تعطیلات نوروزی سال‌های ۹۰، ۹۲ و ۹۳ از شبکه اول سیما پخش شده و آنچنان محبوبیت و رضایتی را برای بینندگان رقم زده بود که بارها شبکه‌های مختلف سیما به بازپخش آن پرداختند، در نهایت قرار بر این شد سریال «پایتخت4» در ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا، میهمان منازل مخاطبان شود.

سریال «پایتخت» تنها سریالی است که در تاریخ تلویزیون تولید متوالی و پشت سر هم آن در یک چهارگانه رقم خورده است. در سری چهارمی که در حال پخش از سیماست، با قصه متفاوتی روبه‌رو خواهیم بود؛ با انتخاب «هما» همسر نقی در انتخابات شورای شهر اتفاقات جالب زندگی خانواده معمولی آغاز می‌شود و در کنار آن اتفاقات دیگری از جمله ازدواج «بابا پنجعلی» و گم شدن «چوچان» همسر چینی «ارسطو» در جریان غرق شدن هواپیمای مسافری روی می‌دهد که همگی نشان‌دهنده این است که تیم نویسنده و طراح قصه سعی کرده‌اند جذابیت‌های دراماتیک «پایتخت4» را در مسیر تازه‌ای تدارک و طرح‌ریزی کنند.

استقبال چشمگیر و اشتیاق قابل توجه مخاطبان برای تماشا و پیگیری اتفاقات سری جدید سریال پایتخت در همین ابتدا، شروعی امیدوارکننده را برای این سریال و تلویزیون در کسب رضایتمندی مخاطبان رقم زده است.

منبع: جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    راحله زنم بود پاره ی تنم بود آخ آخ آخ
  • SMAH1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    اتفاقا من خیلی ازش نا امید شدم! «نقی» که شده مثل «رورل و هاری»! «ارسو» هم هی ادای عزاداری در میاره! شده مثل سریال های زرد!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس