اولین بازی دور سوم گروه سوم جام‌ ملت‌های آمریکای‌جنوبی، دومین تساوی بدون گل این رقابت‌ها را در پی داشت.

تساوی در شب درخشش دروازه‌بان‌ها
به گزارش مشرق، در اولین بازی دور سوم گروه سوم چهل و چهارمین دوره جام‌ملت‌های آمریکای‌جنوبی، کلمبیا و پرو به تساوی بدون گل دست یافتند.

نیمه اول:

این نیمه را کلمبیا بهتر آغاز کرد. در دقیقه 4، روی یک حرکت از بازیکنان کلمبیا، ضربه فالکائو به زیبایی توسط دروازبان پرو مهار شد. در ادامه، این ادوین والنسیا بود که مصدومشد تا جای خود را به مجیا بدهد. در پایان دو تیم نتوانستند در این نیمه که با سرعت بسیار خوبی دنبال می شد، علیرغم فرصت های زیاد به گل برسند و حساب کار در 45  اول مصاف این دو تیم ;که همراه با درگیریو موقعیت های نسبتا زیا بود، بدون گل مساوی بود.

نیمه دوم:

در ابتدای نیمه دوم، این پرو بود که بهتر آغاز کرد. در همان دقیقه 52، روی یک ضربه از سانچز، این اوسپینا بود که با واکنشی عالی دروازه تیمش را نجات داد. او در ادامه نیز یکی دو واکنش خوب دیگر داشت تا تیمش را در بازی حفظ کند. در ادامه دو تیم به یک اندازه روی دروازه یکدیگر فشار می آوردند اما موقعیت خاصی ایجاد نمی شد. در ادامه این کلمبیا بود که کمی بهتر کار کرد و در دقیقه 69، دروازبان پرو با دو سیو پیاپی، تیم خود را در بازی نگه داشت. در ادامه دو تیم حملات تاثیر گذاری روی دروازه یکدیگر نداشتند تا این بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد و دو تیم 4 امتیازی شوند. با توجه به گل زده بیشتر فعلا پرو در صدر جدول گروه و کلمبیا در رده دوم است و با توجه به نتیجه دیدار برزیل، تیم های صعود کننده به مرحله بعد مشخص خواهند شد.


منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس