تیمهای آرژانتین و پاراگوئه بالاتر از قهرمان دوره قبل به مرحله یک چارم نهایی جام ملتهای آمریکای جنوبی راه یافتند.

پیروزی آرژانتین و صعود پاراگوئه به جمع 8 تیم برتر
به گزارش مشرق، پرونده دیدارهای گروه B کوپا آمه‌ریکای 2015 هم با صعود آرژانتین و پاراگوئه به عنوان تیمهای اول و دوم و 4 امتیازی شدن اروگوئه مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

در اولین بازی دورسوم گروه دوم چهل و چهارمین دوره جام‌ملت‌های آمریکای‌جنوبی، پاراگوئه و اروگوئه به تساوی یک بر یک دست یافتند. (فیلم خلاصه و گل های دیدار اروگوئه و پاراگوئه را در اینجا ببینید)


در این بازی، ابتدا خوسه خیمنس در دقیقه 29 اروگوئه را پیش انداخت اما در ادامه لوکاس باریوس، بازیکن سابق دورتموند و فعلی باشگاه پالمیراس برزیل درآخرین ثانیه‌های نیمه اول دروازه مدافع عنوان قهرمانی را باز کرد تا رقابت با تساوی یک بریک خاتمه یابد. با این نتیجه، پاراگوئه 5 امتیازی شد و صعود خود را قطعی کرد. اروگوئه هم به چهارمین امتیازش رسید و به احتمال زیاد به عنوان یکی از دو تیم برتر سوم به جمع 8 تیم خواهد رسید.

صعود آرژانتین و پاراگوئه به جمع 8 تیم برتر

صدرنشینی آرژانتین در یکصدمین بازی مسی
به گزارش مشرق، در دیگر دیدار این گروه آرژانتین در صدمین بازی ملی مسی برای آلبی سلسته موفق شد با تک گل دقیقه 11 گونزالو هیگواین جامائیکا را شکست داده و به عنوان صدرنشین به یک چهارم نهایی صعود کند. (فیلم خلاصه و تک گل دیدار آرژانتین و جامائیکا را در اینجا ببینید)

مسابقه مطابق انتظار با حملات آلبی سلسته آغاز شد و آن ها با حرکات مسی و دی ماریا در جناحین سعی داشتند دفاع پرتعداد بازیکن جامائیکا که دو بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند، بشکنند. اتفاقی که در نهایت در اواسط این نیمه رخ داد و گونزالو هیگواین که به جای سرخیو آگوئرو از ابتدا به میدان رفته بود توانست شاگردان تاتا مارتینو را به گل برساند.

پس از این گل و برخلاف انتظار باز هم بازیکنان جامائیکا از لاک دفاعی بیرون نیامده و تلاشی برای رسیدن به دروازه سرخیو رومرو انجام نمی دادند، اما از آن سو آرژانتینی ها که نتیجه دلخواه را گرفته و صعودشان به عنوان تیم نخست را قطعی می دیدند با در اختیار داشتن مالکیت توپ حملاتی را متوجه دروازه حریف ساختند. که در مهم ترین آن ها ضربه چیپ هیگواین و بغل پای فنی تماشایی دی ماریا به تیر افقی دروازه برخورد کرد و ضربه چیپ مسی از پشت محوطه جریمه را نیز دروازه بان این تیم با زحمت فراوان مهار کرد.

صعود آرژانتین و پاراگوئه به جمع 8 تیم برتر

با نزدیک شدن به دقایق پایانی اما مارتینو تعویض های خود را آغاز کرده و توز، پریرا دو بازیکن یوونتوس را وارد زمین کرد. اما حضور این دو عنصر تهاجمی نیز نتوانست آلبی سلسته ها را به گل دوم مسابقه برساند تا در نهایت بازی با همین نتیجه 1-0 به پایان رسیده و آرژانتینی ها با کسب 7 امتیاز در صدر جدول گروه دوم رقابت ها دور گروهی را به پایان برسانند.

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 آرژانتین 3 2 1 0 4 2 2 7
2 پاراگوئه 3 1 2 0 4 3 1 5
3 اروگوئه 3 1 1 1 2 2 0 4
4 جامائیکا 3 0 0 3 0 3 -3 0

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس