کد خبر 431854
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸

تیم ملی بوکس کشورمان به مقام قهرمانی جام تریبل رسید.

به گزارش مشرق، تیم ملی بوکس کشورمان موفق شد با کسب دو مدال طلا و دو نقره در رقابت‌های بوکس تریبل اسلواکی به مقام قهرمانی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در فینال این رقابت‌ها کشورمان چهار نماینده داشت که یکی از فینال‌ها با حضور دو ایرانی برگزار شد. در روز پایانی رقابت‌ها و در وزن 60 کیلوگرم فروتن گل‌آرا و اسماعیل ارمشی در فینالی تمام ایرانی به مصاف هم رفتند که در پایان این مبارزه گل‌آرا ضمن کسب پیروزی و مدال طلا عنوان برترین و فنی‌ترین بوکسور رقابت‌ها را از آن خود کرد تا ارمشی به مدال نقره بسنده کند.

سجاد محرابی، بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان هم در مسابقه‌ای دشوار به مصاف حریف انگلیسی خود رفت و موفق شد با برتری مقابل این حریف به مدال طلا برسد. در وزن 91 کیلوگرم نیز سالار غلامی، آخرین نماینده ایران در فینال به مصاف بوکسوری از کشور میزبان رفت و نتیجه را واگذار و به مدال نقره بسنده کرد.

به این ترتیب تیم ملی بوکس ایران با دو مدال طلا که توسط گل‌آرا و محرابی کسب شد و دو نقره که توسط ارمشی و غلامی به دست آمد، به عنوان نخست مسابقات بوکس تریبل اسلواکی دست پیدا کرد. مراکش، انگلیس و اسلواکی هم در این رقابت‌ها رتبه‌های دوم تا چهارم را به دست آوردند.

ملی‌پوشان بوکس ایران فردا (دوشنبه) با کسب عنوان ارزشمند قهرمانی رقابت‌های بوکس تریبل اسلواکی به کشورمان باز می‌گردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    0 0
    باریکلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس