کد خبر 431482
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید که با قول همه نوع همکاری و حمایت هدایت این تیم را به عهده گرفته است.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پس از جلسه امروز با اعضای هیئت مدیره استقلال که در وزارت ورزش برگزار شد، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی استقلال گفت: یک مسئله فوری و اضطراری پیش آمد و ما هم شب گذشته (شنبه) جلسه‌ای را برگزار کردیم و امروز به وزارت ورزش آمدیم تا جلسه دیگری را برگزار کنیم. به ما قول همکاری داده شد و قرار است همه نوع حمایت صورت بگیرد و به همین دلیل آمدیم.

وی ادامه داد: با حمایت و همکاری، این امید را داریم که بار دیگر موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم. برای کسب موفقیت به سمت مردم و هواداران‌مان دست دراز می‌کنیم. پیشکسوتان نیز باید به ما کمک کنند و تنهایی نمی‌توان کاری کرد، چون کار واقعاً مشکلی پیش‌رو داریم.

سرمربی جدید استقلال خاطرنشان کرد: کمی زمان گذشته و کار سخت است اما از همین الان کارمان را آغاز کرده‌ایم. قرار است اکنون با مجید صالح برویم و زمین تمرین را نگاه کنیم. به این دلیل که وضعیت اضطراری شد بقیه همکارانم را به زودی معرفی می‌کنیم و بعد از دیدن زمین تمرینی بعدازظهر در این خصوص جلسه‌ای خواهیم داشت تا لیست نهایی همکاران و بازیکنانم را اعلام کنم.

مظلومی با بیان اینکه لیست خرید بازیکنان را آماده کرده است، گفت: باید زودتر با بازیکنان مذاکره شود و چند بازیکن با تجربه و جوان در لیست من حضور دارند. تا به اینجا هم فقط به این مسئله پرداخته‌ایم و اصلاً صحبت قرارداد و مبلغ نکرده‌ایم.

وی در مورد وضعیت دستیارانش و اینکه گفته می‌شود حضور مجید صالح و آتیلا حجازی در کادر فنی قطعی شده است گفت: یک مربی بدنساز خارجی مدنظرمان است که تماس گرفتیم تا او به ایران بیاید. هر زمان که این مربی وارد ایران شد و با او توافق کردیم نامش را اعلام خواهیم کرد. ضمن اینکه دهکردی نیز در لیست ما قرار دارد.

مظلومی با اشاره به حضور فرهاد مجیدی عنوان کرد: با مجیدی صحبت کردم و او قول همه نوع همکاری را داد. مجیدی به دلیل اینکه درگیر کلاس‌های مربیگری است نمی‌تواند اکنون حضور داشته باشد اما برای ما مهم این است که مجیدی در کنار ما باشد.

سرمربی جدید استقلال عنوان کرد: از کادر فنی گذشته تشکر می‌کنم و از آنها اجازه می‌گیرم. ما آمده‌ایم که شرایط تیم بهتر شود و اگر این اتفاق نیفتد حضورمان فایده‌ای ندارد. خواسته‌ها این است که تیم خوبی برای فصل آینده بسته شود  که در این زمینه وزارت ورزش و جوان و آقای سجادی قول به ما داده‌اند تا استقلال تیم خوبی ببندد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا جواد نکونام، مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان در لیست او قرار دارند یا نه گفت: بله، این بازیکنان در لیست من قرار دارند و قول همکاری را به ما داده‌اند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا فرهاد مجیدی فصل آینده روی نیمکت این تیم می‌نشیند یا نه، گفت: مجیدی گرفتار کلاس‌های مربیگری است اما او قول همکاری را به ما داده و هر زمان که در ایران حضور داشته باشد در تمرینات ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مسئولیت ما جذب بازیکنانی است که آنها را می‌خواهیم و اعلام نام بازیکنانی است که در لیست حضور ندارند. این بدین معنا نیست که این بازیکنان ضعیف هستند بلکه به این معنی است که در چارچوب ما قرار ندارند.

مظلومی با بیان اینکه تا شنبه هفته آینده باید همه چیز برای شروع کار فراهم باشد در مورد اینکه بازیکنان مازاد در پازل او جا ندارند، خاطرنشان کرد: اسم پازل را نیاورید، هر مربی برای خودش برنامه‌های تاکتیکی دارد.

وی در مورد بازگشت منصور پورحیدری به نیمکت استقلال گفت: با او صحبت کردم که به عنوان مدیر تیم فعالیت کند اما هنوز جواب قطعی نداده است. تا جایی که توانم باشد از نظرات پورحیدری استفاده می‌کنم اما داخل چمن هیچ چیز را دخالت نمی‌دهم.

مظلومی درباره دربی عنوان کرد: اجازه دهید در بازی‌ها صحبت کنیم، ما آمده‌ایم که دربی را نبازیم.

سرمربی استقلال در واکنش به برخی کامنت‌های هواداران مبنی بر اینکه با انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال 10 سال به عقب بازگشته گفت: در همه کارها نظر موافق و مخالف وجود دارد و بهتر است شما نظر موافقان را نیز ببینید. همه مخالفان مورد احترام هستند اما من بیکار نبودم و 10 روز پیش کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای را گذراندم. مطمئن باشید از نظر تاکتیکی و فنی بازی‌های زیبایی را انجام می‌دهیم.

مظلومی در خصوص اینکه در شرایط سخت هدایت استقلال را برعهده گرفته‌ عنوان کرد: اگر خاطرتان باشد چند سال پیش که در سال اول حضورم به استقلال آمدم شرایط سخت بود، تنها 4 بازیکن داشتیم و خیلی از بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده بود. در حال حاضر از نقل و انتقالات عقب هستیم اما باید جبران کنیم. جلسه بعدازظهر امروز در خصوص جذب بازیکنان جدید خواهد بود.

وی در مورد اینکه از استقلال بابت سال‌های گذشته طلبکار است، تصریح کرد: اصلا در مورد مسائل مالی صحبت نکردیم. 4 سال است طلبم عقب افتاده ولی دنبالش نرفتم و فشاری به باشگاه وارد نکردم. امروز هم نه من و نه مجید صالح صحبتی در باره مسائل مالی نکردیم.

مظلومی در مورد اینکه قرار بود استیماچ سرمربی استقلال شود اما به یکباره نام او برای مربیگری استقلال مطرح شد، گفت: من اولین نفری بودم که برای کمک به استقلال اعلام آمادگی کردم و صحبت‌هایمان را انجام داده بودیم. من و علیرضا منصوریان گزینه ایرانی بودیم و به اعتقادم برای گزینه خارجی زمان اندک بود.

وی با بیان اینکه گزینه قطعی استقلال بود تصریح کرد: می‌دانم شرایط سخت است اما نه تنها الان بلکه در گذشته نیز در شرایطی که در جای دیگری قرارداد داشتم قراردادم را فسخ کرده و به استقلال آمدم.

مظلومی در خصوص برنامه‌هایی که به باشگاه داده است عنوان کرد: در سال اول دنبال این هستیم که سهمیه آسیایی را کسب کنیم و نگاهی هم جام داریم اما سال دوم حتما باید قهرمان لیگ شویم و سال سوم نیز به قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم.

سرمربی جدید استقلال در خصوص حضور آتیلا حجازی و حسین ترابپور در کادر فنی گفت: احتمال حضور این دو نفر در کادر فنی وجود دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس