کد خبر 431333
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸

منابع عراقی از پاکسازی شش منطقه در شمال بغداد و منطقه الجزیره در غرب سامراء از لوث داعش و هلاکت ۳۵ تروریست خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی عراق و الفرات، وزارت دفاع عراق از هلاکت 35 تروریست داعشی و انهدام چندین خودرو بمب گذاری شده در چارچوب عملیات فجرالکرمه خبر داد.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد فرماندهی عملیات بغداد در چارچوب عملیات فجرالکرمه با حمایت نیروی هوایی توانست 12 تروریست از جمله دو  تک تیرانداز را به هلاکت برساند. همچنین در این عملیات هشت مخفیگاه دشمن، پنج خودرو از جمله سه خودرو بمب گذاری شده و تعدادی دیگر از جنگ افزارهای تروریست ها منهدم شد.

بر اساس این بیانیه، نیروهای امنیتی عراق همچنین 25 تروریست را در مناطق الطارمیه –الهوره به هلاکت رساندند و ضمن کشف سه منزل بمب گذاری شده و هفت بمب، 17 تروریست را هم دستگیر کردند.

در این مناطق همچنین مقادیر زیادی مهمات و جنگ افزار کشف شد.

آزادسازی منطقه الجزیره در غرب سامراء از اشغال داعش

خبر دیگر این که، نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی عراق، منطقه الجزیره واقع در غرب سامراء را از لوث تروریست های داعشی پاکسازی کردند.

یک منبع امنیتی عراقی گفت نیروهای پلیس و نیروهای داوطلب مردمی توانستند منطقه الجزیره واقع در غرب سامراء را از لوث داعشی پاکسازی کنند و سه خودرو را به همراه تروریست هایی که سوار آنها بودند،‌منهدم کنند.

نبرد نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی با باندهای تروریستی داعش در صلاح الدین، الانبار و مناطق شمالی بغداد همچنان ادامه دارد.

پاکسازی شش منطقه در شمال بغداد از لوث داعش

فرماندهی عملیات بغداد از پاکسازی شش منطقه در شمال پایتخت از لوث تروریست های تکفیری خبر داد.

بر اساس بیانیه فرماندهی عملیات بغداد، نیروهای امنیتی در یک عملیات پیشدستانه، توانستند شش منطقه واقع در شمال بغداد را از لوث تروریست های داعش پاکسازی کنند.

بر اساس این گزارش، شش منطقه الهوره، الخضراء، غزیله، نهرالیابس،‌ البوشلال و بستان البوحیاه در شمال بغداد از اشغال تروریست های تکفیری داعش آزاد شد.

خبرگزاری رسمی عراق هم از کشته و زخمی شدن 23 تروریست داعشی در حملات جنگنده های عراقی در هیت واقع در غرب الرمادی در استان الانبار خبر داد.

دستگیری چهار فرد مظنون به ارتباط با گروه تروریستی داعش در کرکوک و هلاکت هفت تروریست داعشی در فلوجه از دیگر  تحولات مربوط به عراق است.

خبرگزاری عراق همچنین از زخمی شدن سه غیرنظامی بر اثر شلیک موشک کاتیوشا به ناحیه تازه در کرکوک، متلاشی شدن یک هسته مسلحانه مرتبط با گروه تروریستی داعش در خانقین واقع در استان دیالی و خنثی شدن پنج بمب در جلولاء دیالی خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس