کد خبر 431073
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دمای هوای فردا و دوشنبه تهران به ۳۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، گفت: امروز با توجه به افزایش در اکثر نقاط کشور گرمای هوای استان گلستان نیز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

 به گزارش مشرق، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان در ساعات بعدازظهر وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد وبرق پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه فردا برای هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران خواهیم داشت، افزود: امروز و فردا برای جنوب غرب و جنوب(ایلام، خوزستان و بوشهر) وزش باد همراه با گردوخاک پیش بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه یک شنبه و دوشنبه برای سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد وزش باد همراه با گردوخاک رخ می‌دهد، عنوان کرد: امروز خلیج فارس مواج بوده و فردا و دوشنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود.

گودرزی با بیان اینکه آسمان تهران امروز و فردا صاف همراه با غبار خواهد بود، گفت: بیشینه دمای امروز تهران 37، فردا و دوشنبه به 38 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. در واقع افزایش دما در تهران و اکثر نقاط کشور از امروز رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای امروز مازندران 37، گیلان 36 و گلستان به 40 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، اظهار داشت: گردوخاک و وزش باد شدید و حتی بارندگی تا دوشنبه برای تهران نخواهیم داشت.

یک کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: اهواز امروز با 45 درجه سانتی‌گراد به عنوان گرمترین منطقه و شهرکرد با 7 درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین منطقه محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس