امام جمعه موقت تهران گفت: این تفکر غلطی است که اگر با آمریکا دوست شویم و تحریم‌ها برداشته شود مشکلات تمام می‌شود، آمریکا هیچ‌گاه با ما دوست نخواهد بود و تنها درصدد توطئه علیه ایران و اسلام است.

به گزارش مشرق، روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین، آیت‌الله کاظم صدیقی در مراسم چهلم شهدای گمنام و هیئت عاشقان ولایت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه پیامبر و امام مرگ ندارند بلکه حیات مطلق هستند، اظهارداشت: امام حسین (ع) با شهادت خود، شهادت را به کمال رساند نه خود را و این شهادت بود که به امام حسین (ع) نیاز داشت.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما نیز راه امام حسین (ع) را پیمودند و برای رسیدن به مقام شهادت از زن و فرزند و تعلقات دنیوی گذشتند و خدا نیز در ازای آن شهادت را نصیب آن‌ها کرد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت نخواهد داشت، اضافه کرد: اگر شهدا نبودند امروز مساجد و پایگاه‌های دینی ما نیز امنیت نداشتند و امروز ما اسیر داعش و داعش‌پروران بودیم.

مشاور عالی قوه قضائیه، شهادت را چشمه حیات دانست و عنوان کرد: انسان با شهادت مرگ را ذبح می‌کند و حجاب‌های دنیوی خود و خدای خود را کنار می‌زند و به خداوند متصل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آمریکا را دشمن درجه یک خدا و انسان دانست و افزود: این تفکر غلطی است که اگر با آمریکا دوست شویم و تحریم‌ها برداشته شود مشکلات تمام می‌شود، آمریکا هیچ‌گاه با ما دوست نخواهد بود و تنها درصدد توطئه علیه ایران و اسلام است.

صدیقی افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب پابرهنگان است و دنیا امروز انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار داده است و امید است زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) با انقلاب اسلامی ایران فراهم شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خوزستاني ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    0 0
    خب اينكه حرف تازه اي نيست . همه هم مي دونند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس