کد خبر 430415
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل که بامداد امروز نخستین شکست تیمش را در یک سال اخیر را مشاهده کرد، در واکنش به این دیدار گفت که برزیل باید بازی بدون نیمار را هم یاد بگیرد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز نخستین دیدار از دور دوم در گروه سوم مرحله گروهی کوپا آمریکا 2015 برگزار شد که در جریان آن، برزیل که در یازده بازی اخیر خود در یک سال گذشته و تحت رهبری دونگا نباخته بود، برابر کلمبیا شکست خورد.

پس از این دیدار، کارلوس دونگا سرمربی‌ برزیلی تیم ملی فوتبال برزیل بر این که بازیکنانش باید یاد بگیرند که بدون نیمار هم تعادل خود در بازیکنی را حفظ کنند تاکید کرد.

این سرمربی 52 ساله تاکید کرد: باید تا یک روز فقط به این فکر کنم که بعد از این چه کنم. ما سابقا بدون نیمار هم بازی کرده‌ایم [برابر مکزیک که با برتری دو به صفر برزیل همراه بود] در هر حال ما باید آماده باشیم.

او افزود: ما دوست داریم که نیمار را داشته باشیم اما ممکن نیست و باید راهی برای خارج شدن از این مساله پیچیده بیابیم.

این هافبک تدافعی سابق تیم ملی برزیل و باشگاه فیورنتینا در نهایت اظهار داشت: باید فیلم بازی را ببینم که چطور شد که ستاره‌مان را اخراج کردند. جلوی من در آن لحظه شلوغ بود و نفهمیدم که چه گذشت. البته این را هم یاد آوری کنم که داور نمی‌دانست چگونه بازی را کنترل کند. هدایت این دیدار بار‌ها از دست او خارج شده بود.

دیدار بعدی تیم دونگا چهار روز بعد برابر ونزوئلا خواهد بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس