کد خبر 430317
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه با رد شایعاتی که از قطعی بودن برکناری سرمربی تیم ملی این کشور حکایت داشته‌اند، تأکید کرد هنوز تصمیمی درباره آینده این مربی ایتالیایی اتخاذ نشده است.

به گزارش مشرق، رقم خوردن نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر تیم ملی روسیه در مرحله مقدماتی یورو 2016 (از جمله باخت خانگی یکشنبه شب این تیم با نتیجه یک بر صفر برابر اتریش) که باعث شده این تیم در جدول گروه G چهار امتیاز پایین‌تر از سوئد رده دوم و هشت امتیاز کمتر از اتریش صدرنشین قرار بگیرند و شانس کمی برای صعود به مرحله نهایی داشته باشند، فابیو کاپلو، سرمربی روس‌ها را به شدت تحت فشار قرار داده است و شایعاتی را درباره آینده وی به وجود آورده است.

کاپلو که تیمش سال گذشته در مرحله گروهی جام جهانی حتی موفق به کسب یک پیروزی نشد و حالا شانس خود را برای رسیدن به یورو کمرنگ می‌بیند تا سال 2018 قرارداد دارد و فسخ این قرارداد ضرر مالی هنگفتی به فدراسیون فوتبال روسیه وارد می‌کند. به همین دلیل روس‌ها فعلاً برنامه‌ای برای اخراج این مربی ایتالیایی نداشته‌اند. در همین حال برخی منایع خبری اعلام کرده‌اند که گروهی ازهواداران تیم ملی روسیه اقدام به راه‌اندازی یک سایت با عنوان «فابیو به خانه‌ات برگرد» کرده‌اند که هدف از آن جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی برای پرداختن غرامت 22 میلیون یورویی فسخ قرارداد این مربی ایتالیایی با فدراسیون فوتبال روسیه است و خود او نیز نسبت به این موضوع بی‌میل نیست.

فدراسیون فوتبال روسیه اما امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای موضع این سازمان را درباره اینده کاپلو اعلام کرد: در ارتباط با اطلاعاتی که روز گذشته درباره استعفای احتمالی فابیو کاپلو از سمت مربیگری تیم ملی روسیه منتشر شده، فدراسیون فوتبال روسیه اعلام می‌کند که در حال حاضر هیچ تصمیم رسمی درباره این موضوع پذیرفته نشده است. این موضوع در اجلاس بعدی فدراسیون فوتبال روسیه مشخص می‌شود و نتایج و اطلاعات پیرامون آن بلافاصله در سایت رسمی فدراسیون قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس