کد خبر 429982
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

معاون وزیر ورزش در بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی مهم‌ترین خبر فوتبال باشگاهی را اعلام کرد رفتاری که به نظر می‌رسد بی‌حرمتی به ورزشکاران ملی‌پوش این رشته المپیکی باشد.

به گزارش مشرق، مهم‌ترین خبر فوتبال باشگاهی ایران عصر روز گذشته اعلام شد. میلیون‌ها هوادار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بعد از ماه‌ها بلاتکلیفی و روزها انتظار اسامی هیات مدیره تیم‌های محبوب‌شان را از زبان نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش شنیدند آن هم در اردوی تیم ملی شمشیربازی!

شمشیربازی رشته‌ای المپیکی است که در بازی‌های آسیایی برای ما مدال آوری هم کرده اما روز گذشته معاون وزیر ورزش قهرمانی شاید به طور ناخواسته به ملی‌پوشان این رشته ورزشی بی‌حرمتی کرد زیرا سجادی برای دیدار با ورزشکاران ملی‌پوش شمشیر‌بازی به اردوی آنها رفته بود اما چرا در این بازدید غیر فوتبالی مهم‌ترین خبر فوتبال باشگاهی کشور را اعلام کرد؟ آیا این بی‌احترامی به ملی‌پوشان شمشیربازی نیست؟

سجادی در حاشیه بازدیدش از تیم ملی شمشیربازی با خبرنگاران هم گفت و گو کرد اما در ابتدای صحبت‌هایش ابتدا اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را معرفی کرد سپس در مورد برانکو و سرمربی پرسپولیس سخن گفت و در بخش پایانی صحبت‌هایش به شمشیربازی پرداخت و گفت:«تیم ملی شمشیربازی ایران برنامه‌های خوبی دارد و برای کسب سهمیه المپیک ریو تلاش می‌کند. در کنار آن خود را برای بازی‌های آسیایی 2018 آماده می‌کند تا در آنجا نیز عملکرد بهتری نسبت به اینچئون داشته باشد.»

ای کاش معاون وزیر ورزش حرمت رشته شمشیربازی را بیشتر حفظ می‌کرد و از اصحاب رسانه می خواست که سوال‌های فوتبالی نپرسند کما اینکه در برخی از بازدیدهای غیرفوتبالی مسئولان ورزشی چنین کرده بودند.

به هر حال اعلام مهم‌ترین خبر باشگاهی رشته فوتبال در اردوی تیم ملی یک رشته المپیکی باعث شد که خاطره خوبی در ذهن شمشیربازان ملی‌پوش از دیدارشان با معاون ورزش قهرمانی باقی نماند و شاید آنها در ذهن‌شان این فکر نقش ببندد که سجادی در پیست شمشیربازی حضور فیزیکی داشته ولی تمام حواسش پیش متوجه مدیران سرخابی بوده، اما همین روش برای معرفی اعضا هیات مدیره استقلال و پرسپولیس آیا شائبه ضد فوتبالی‌ بودن دوستان را تشدید نمی‌کند؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس