کد خبر 429845
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

حضور 4 عضو از 5 عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که گفته می‌شود رابطه نزدیکی با مدیرعامل سابق این باشگاه دارند از نکات قابل توجه این هیات مدیره است.

به گزارش مشرق، بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بالاخره امروز نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اردوی تیم ملی شمشیربازی کشورمان(اعلام هیات مدیره در اردوی شمشیربازی!) ترکیب جدید اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را معرفی کرد تا این دو باشگاه بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی سرانجام اعضای جدید هیات مدیره‌شان را بشناسند.

هیات مدیره پرسپولیس اما 5 نفره است و این در حالی است که قرار است یک نفر دیگر به 4 نفر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شود تا دو تیم در تعداد نفرات هیات مدیره با یکدیگر برابر باشند. با این همه اما هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ترکیبی جالب، منحصر به فرد و قابل بحث دارد.

حسین عبدی، علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، جعفر کاشانی و محمدرضا زادمهر 5 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هستند که سه نفر از آنها ورزشی و پیشکسوت این باشگاه به حساب می‌آید و دو مدیر نزدیک به وزارت ورزش هم در این ترکیب به چشم می‌خورد.

گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران است و طاهری هم ریاست صندوق پیشکسوتان را برعهده دارد که هر دو مدیر رابطه نزدیکی با محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان دارند. این در حالی است که سه پیشکسوت حاضر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در زمان مدیرعاملی حمیدرضا سیاسی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس هم عضو این هیات مدیره بودند البته به اضافه علی اکبر طاهری!

از 5 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس 4 نفر آنها در یک نقطه مشترک هستند و آن هم رابطه نزدیک با حمیدرضا سیاسی! کاشانی، زادمهر و طاهری سه عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افرادی بودند که در هیات مدیره قبلی این باشگاه از حامیان حمیدرضا سیاسی به شمار می‌آمدند و حسین عبدی مربی سابق این تیم هم رابطه بسیار خوب و نزدیکی با این مدیرعامل سابق دارد!

به نظر می‌رسد جلسات چند روز قبل سیاسی با امیررضا خادم معاون وزیر ورزش در بحث واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس بی‌تاثیر با انتخاب این اعضا نیست چراکه از 5 عضو انتخاب شده 4 نفر رابطه نزدیکی با سیاسی دارند و شاید بتوان انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس را هم بی‌ربط با انتخاب این 4 نفر ندانست.

عبدی یکی از گزینه‌هایی بود که حمیدرضا سیاسی در زمانی که قصد برکناری برانکو ایوانکویچ از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را داشت می‌خواست او را به عنوان سرمربی انتخاب کند که این مسئله نشان از رابطه نزدیک این دو دارد.

باید دید وزارت ورزش از انتخاب این نفرات چه اهدافی را دنبال می‌کند. هرچند که از گوشه و کنار هم شنیده می‌شود این احتمال وجود دارد که تا شروع لیگ برتر طبق وعده‌ای که پیش از این رئیس سازمان خصوصی‌سازی داده بود موضوع واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی عملی شود.

این در حالی است که باید دید کدام اسپانسر باشگاه پرسپولیس را در لیگ پانزدهم همراهی خواهد کرد؛ آیا اسپانسری که نزدیک به سیاسی است و یا اسپانسرهای دیگری که قصد دارند وارد کارزار فوتبال شوند؟!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    نابودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس