کد خبر 429608
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

دبیر بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن از حضور نمایندگان دفاتر پنج مرجع تقلید در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال علاوه بر حضور نمایندگان مراجع تقلید، سعی داریم با برخی از علما از طریق ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار کنیم.




 به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «طیب حسینی» دبیر بخش حوزوی بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در این بخش، اظهار داشت: امسال بخش حوزوی با ارتقای برنامه های کمی و کیفی میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

وی از حضور نمایندگان مراجع تقلید در بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نمایندگان دفاتر آیات عظام جوادی‌آملی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی حضور دارند که برخی از آنها در قالب مؤسسات حضور به هم می‌رسانند.

دبیر بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به ارتباط‌گیری با برخی مراجع تقلید از طریق ویدئو کنفرانس، خاطر نشان کرد: در برخی از روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مباحثی مطرح می‌شود و ما سعی داریم از طریق ویدئو کنفرانس به صورت مستقیم با مراجع تقلید ارتباط برقرار کنیم.

حجت‌الاسلام طیب‌‌حسینی برگزاری مشاوره‌ را از دیگر برنامه‌های بخش حوزوی نمایشگاه قرآن عنوان کرد و افزود: بخش مشاوره از پرطرفدارترین بخش های حوزوی است به همین جهد ما در نمایشگاه امسال سعی کردیم این بخش را تقویت کنیم که برای این منظور در دهه اول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم 35 استاد برای مشاوره در بخش حوزوی حضور می‌یابند و در صورت وجود امکانات این تعداد به 75 مشاور نیز ارتقا می‌یابد.

به گزارش فارس، بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دهه نخست ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس