کد خبر 425828
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

مدیر بخش فروش بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ثبت‌نام ۲۸۷ ناشر برای حضور در نمایشگاه قرآن کریم خبر داد و گفت: زمان ثبت‌نام تا ۱۸ خردادماه تمدید شده است.

 به گزارش مشرق، رجبعلی سالاریان، مدیر بخش فروش بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به تمدید زمان ثبت‌نام ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و هنری قرآنی و رسانه‌های دیجیتال گفت: تاکنون 287 ناشر ثبت‌نام کرده‌اند و زمان ثبت‌نام تا 18 خردادماه تمدید شده است.

وی افزود: ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی و هنری قرآنی و رسانه‌های دیجیتال در باغ کتاب تهران مستقر می‌شوند و براساس فضایی که در این بخش در اختیار نمایشگاه قرآن قرار می‌گیرد، غرفه‌ها تقسیم‌بندی خواهند شد.

سالاریان درباره مشکلاتی که ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی در سال گذشته در نمایشگاه قرآن داشتند، بیان کرد: در این راستا جلسات متعددی برگزار شده و مشکلاتی که ناشران در سال گذشته با آن مواجه بودند و گلایه داشتند، بررسی شده است و با توجه به فضایی که امسال در باغ کتاب تهران وجود دارد، مشکلات سال گذشته را نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: از هفته آینده ناشران غرفه‌های خود را تحویل می‌گیرند و می‌توانند محصولات و تولیدات خود را به باغ کتاب تهران انتقال دهند که زمان دقیق آن به ناشران اعلام خواهد شد.

سالاریان با اشاره به محدود بودن فضای نمایشگاه در باغ کتاب تهران گفت: براساس فضایی که در اختیار نمایشگاه قرآن در باغ کتاب قرار گرفته، ناشران و تولیدکنندگان محصولات فرهنگی انتخاب می‌شوند و در این میان ملاک‌هایی برای انتخاب وجود دارد که از میان آنها می‌توان به انتشار 40 عنوان کتاب طی سه سال اخیر و 20 عنوان چاپ اول اشاره کرد. همچنین ناشران خاص که کتاب‌های خاصی را چاپ می‌کنند نیز در نظر گرفته می‌شوند.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس