کد خبر 428861
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

امتحان کارگزاری فدراسیون که قرار بود روز شنبه ساعت 9 صبح برگزار شود با بیش از یک ساعت تاخیر برگزار شد.

به گزارش مشرق،  برابر اعلام قبلی قرار بود امتحان کارگزاری فدراسیون فوتبال در روز شنبه و در ساعت 9 صبح برگزار شود، شب قبل از امتحان، برخی از افراد با تماس گرفتن با کارگزاران فیفا از آنها می خواهند که تعداد کمیته های فیفا را به آنها بگویند. این موضوع نشان می دهد که ممکن است سوالات فدراسیون فوتبال لو رفته باشد.

صرف نظر از اینکه این سوال اصلا ربطی به واسطه نقل و انتقالات نداشته و ناشی از کج سلیقگی فدراسیون برای پرسیدن این سوال غیرکاربردی از متقاضیان بوده است، نشان می دهد که برخی از افراد ممکن است سوالات را در اختیار داشته باشند، این موضوع به مسئولین فدراسیون منتقل می شود و بلافاصله دبیرکل و حراست فدراسیون فوتبال به تکاپو افتاده و تمامی سوالات طرح شده قبلی را باطل کرده و به طور کامل عوض می کنند، طوری که این امتحان بیش از یک ساعت به عقب می افتد.

سرعت دبیرکل جدید و حراست فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از هرگونه شائبه ای قابل تقدیر بوده است، چرا که آنها پشت درهای بسته سوالات جدید را طرح کرده و وارد جلسه نمودند. گفته می شود مسئولین نظارتی فدراسیون فوتبال سرگرم تحقیق در مورد احتمال لو رفتن سوالات قبلی هستند تا برخورد قانونی با خاطیان صورت گیرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس