کد خبر 428301
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

فرمانده نیروی انتظامی کشور از تشکیل کارگروهی برای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ناجا خبر داد و گفت: در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه‌ها طبق قانون اقدام می‌کنیم، هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری قانون است.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به سه موضوعی که در انتصاب وی از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته بود، اظهار کرد: در این خصوص کارگروهی تشکیل شده است و تلاش می‌کنیم که نسبت به اجرای ماموریت‌های مشخص شده در این حکم توجه لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی در بخش ارتقای اخلاق و مسائل معنوی در بین کارکنان نیروی انتظامی بیان کرد: توفیقات خوبی در این بخش به دست آورده‌ایم و برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم و دوره‌های بصیرت از جمله اقدامات صورت گرفته است.

فرمانده ناجا با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت و آرامش در جامعه تصریح کرد: در مسائل فرهنگی نیز تلاش می‌کنیم به وظیفه‌ای که بر دوش داریم جامه عمل بپوشانیم و طبق قانون به وظایفی که بر دوش داریم عمل کنیم.

وی به مساله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص طبق قانون اقدام می‌کنیم هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری قانون است.

سردار اشتری به ممانعت از برگزاری برخی کنسرت‌ها اشاره و عنوان کرد: اگر این اقدام صورت می‌گیرد به دلیل عدم قانونی بودن این کنسرت‌ها بوده است و با همه توان به اجرای قانون اهتمام داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند دعای خیر مراجع تقلید و بزرگان هستیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

منبع: آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • تنها ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    احسنت به این فرمانده ی قانون مدار
  • آشنا ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    خداوند به ايشان توفيق خدمت در راستاي انجام دستورات رهبري و قانون عنايت بفرمايد در جهت اصلاح نيروي انتظامي خيلي بايد تلاش شود امام فرمود امروز کار پليس عبادت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس