همسر شهید کجباف با بیان این‌که پیکر مطهر این شهید مدافع حرم صبح امروز وارد تهران شده است، از انتقال وی به اهواز پس از انجام مراحل پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شایسته احمدی‌زاده همسر شهید مدافع حرم «هادی کجباف» اظهار داشت: پیکر شهید صبح امروز به تهران رسیده است و پس از طی مراحل پزشکی به اهواز منتقل می‌شود.

همسر شهید کجباف در خصوص زمان برگزای مراسم تشییع تصریح کرد: طبق گفته‌ها پیکر شهید نهایتا تا صبح فردا به اهواز منتقل می شود. به گفته فرمانده سپاه ولیعصر(عج) در صورتی که پیکر شهید امشب به اهواز منتقل شود، برنامه استقبال در مراسم گرامیداشت شهید «سید جاسم نوری» که امشب در اهواز برپا است، برگزار خواهد شد.

وی درباره محل دفن پیکر شهید کجباف عنوان کرد: ما دو محل را پیشنهاد داده ایم. از آنجا که فکر نمی‌کردیم پیکر شهید برگردد ان‌شاءلله در صحبت با هم‌رزمان شهید محل اصلی را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

مسئول ستاد بزرگداشت شهید کجباف نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیکر شهید هادی کجباف قرار است روز دوشنبه در شهرستان اهواز و روز سه شنبه در شهرستان شوشتر تشییع و به خاک سپرده شود.

شهید «هادی کجباف» از نیروهای داوطلب در جنگ با تروریست‌های سوریه فروردین‌ماه امسال طی عملیاتی در منطقه «بصر الحریر» درعا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر شهید کجباف پس از ماه ها انتظار روز چهارشنبه در عملیات تبادل پیکر شهدا در اختیار ارتش سوریه و نیروهای مدافع حرم قرار گرفت.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس