کد خبر 428209
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

دماسنج بازار سرمایه اولین روز هفته را با رشد ۲۴۸ واحدی آغاز کرد.

 به گزارش مشرق، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس دادوستدهای هفته پایانی خرداد را با رشد 248 واحدی آغاز کرد و در ارتفاع 62 هزار و 571 واحد قرار گرفت.

نمادهای معاملاتی وبملت، رمپنا و وبصادر نیز در روزجاری بیشترین اثر مثبت و نمادهای معاملاتی پکرمان، شفن و حکشتی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکتی نماگر بازار سرمایه داشتند و نمادهای معاملاتی وبملت، وبصادر، شبندر، خودرو، مبین، ونفت و خپارس هم پربیننده‌ترین نمادهای امروز بازار شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را سپری کردند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 103 واحد، کل(هموزن) 52 واحد، قیمت(هموزن) 46 واحد،  آزادشناور 472 واحد، بازار اول 256 واحد و بازار دوم 38 واحد رشد را به خود دیدند.

در بازارهای فرابورس ایران نیز تعداد 77 میلیون ورقه بهادار به ارزشی بیش از یک هزار میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و آیفکس در روز جاری با رشد 6.4 واحدی به عدد 697.91 واحد رسید. بعلاوه این که بیشترین حجم و ارزش معاملات به نام حق تقدم توکا ریل با معامله 34 میلیون و 90 هزار ورقه بهادار با رقم 29 میلیارد و 250 میلیون ریال شد.

بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های گروه صنعتی بارز، بانک سینا، کارتن ایران،سیمان دورود،کارخانجات تولیدی شیشه رازی،توسعه معدنی و صنعتی صبانور و توقف نمادها معاملاتی شرکت‌های صنایع شیمیایی سینا، لامپ پارس شهاب، مس شهید باهنر، کمک فنر ایندامین سایپا، اوراق مشارکت شرکت لیزینگ رایان سایپا و اوراق مشارکت شرکت میدکو هم از جمله آمد و رفت‌های امروز بازار سهام بودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس