کد خبر 428199
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط بحرانی این تیم گفت: این وضعیت واقعاً خسته‌کننده است و امیدوارم پرسپولیس هرچه زودتر به آرامش برسد.

به گزارش مشرق، بابک حاتمی ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: من برای فصل آینده هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم در این تیم بمانم. البته باید بگویم که در حال حاضر وضعیت پرسپولیس خیلی بد است و این شرایط برای همه خسته‌کننده است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم پرسپولیس هرچه زودتر به آرامش برسد تا دل هواداران هم کمی قرص شود. آنها فصل گذشته خیلی اذیت شدند و دوست دارند برای فصل بعد تیمی قوی بسته شود.

حاتمی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: در این زمینه دیگر نیازی به صحبت کردن نیست و همه مشکل دارند. من هم 75 درصد از رقم قراردادم با باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است ولی با این حال این موضوع برای من در اولویت قرار ندارد و برایم این مهم است که پرسپولیس برای فصل آینده یک تیم قوی داشته باشد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی داشته باشیم و فصل آینده با تیمی پرقدرت در لیگ برتر شرکت کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس