کد خبر 428178
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

حدود ۴۰۰ نفر از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی سراسر کشور فردا صبح رئیس و هیئت رئیسه جدید اتاق بازرگانی ایران را انتخاب می‌کنند.

 به گزارش مشرق، حدود 400 نفر از منتخبان هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور از جمله اتاق تهران فردا راهی طبقه دهم اتاق بازرگانی ایران می‌شوند تا تیم 5 نفره هیئت رئیسه و رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران را انتخاب کنند.

اگرچه برخی از تحلیلگران بر ابن باورند که پیش از انتخابات اتاق بازرگانی تهران، کرسی هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران به عنوان یکی از موثرترین اتاق‌ها در جهت دهی سیاست‌های اقتصاد کشور و کرسی هیئت رئیس اتاق ایران سهمیه بندی و از پیش تعیین شده‌اند، اما عده ای دیگر این فرضیه را رد کرده و خبر از مهره چینی‌ جدید در اتاق ایران می‌دهند.

قبل از غلامحسین شافعی که نخستین رئیس اتاق بازرگانی است که از اتاق مشهد بر صندلی ریاست اتاق ایران تکیه زد، علینقی خاموشی و محمد نهاوندیان عهده دار این سمت بودند و ظاهرا این بار هم قرار است فردی از دل اتاق‌های بازرگانی شهرستان، ریاست اتاق ایران را به دست گیرد.

محسن جلالپور نایب رئیس فعلی اتاق ایران و اهل کرمان یکی از ‌گزینه‌هایی است که برخی می‌گویند حمایت دولتی های اهل کرمان را هم دارد!

غلامحسین شافعی رئیس فعلی اتاق بازرگانی ایران،‌ مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران، عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هم دیگر گزینه هایی هستند که ظاهراً قرار است تا فردا شانس خود را به رأی بگذارند.

جلسه انتخاب رئیس و هیئت رئیسه فردا از ساعت 8 صبح به صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس