عضو اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: ائتلاف برای فردا تبلیغات پر هزینه ای را از مدت ها پیش آغاز کرده بود و طبیعی بود که در این انتخابات بتواند اکثر کرسی ها را متعلق به خود کند.

 به گزارش مشرق، مسعود دانشمند عضو اتاق بازرگانی ایران، در خصوص پیروزی قاطع ائتلاف برای فردا در هشتمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی اظهار کرد: ائتلاف برای فردا تبلیغات پر هزینه ای را از مدت ها پیش آغاز کرده بود و طبیعی بود که در این انتخابات بتواند اکثر کرسی ها را متعلق به خود کند.

وی با اشاره به حضور برادر معاون اول رئیس جمهور در ائتلاف برای فردا تصریح کرد: حضور برادر معاون اول رئیس جمهور در ائتلاف برای فردا باعث شده تا عده ای از این ائتلاف حمایت کنند تا بتوانند از این طریق در دولت نفوذ کنند.

عضو اتاق بازرگانی ایران با اشاره به برنامه ریزی دولت برای تصاحب اتاق بازرگانی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم از دو سال پیش با طرح و نقشه قبلی کاری کرد تا اعضای فعلی اتاق که در دوران احمدی نژاد وارد اتاق شده بودند از پارلمان بخش خصوصی خارج شوند و نفرات مورد نظر خودشان به اتاق بیایند.

وی افزود: این اتفاقات ربطی به شب قیل از انتخابات نداشت و پروسه طولانی برای کنار زدن قدیمی ها از اتاق بازرگانی ماهها بود از سوی دولتی ها دنبال میشد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس