کد خبر 428140
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نمی‌توانستند ببینند دنبال حق بازیکنان هستم و از این نوع کاپیتان‌ها نیستم که در یک گوشه ساکت بایستم.

به گزارش مشرق، مهدی کیانی در مورد اینکه گفته می شود در لیست اولیه تونی اولیویرا حضور ندارد،‌ گفت:‌ صحبت خاصی ندارم. قانون فوتبال همین است. کسی که مردانه و با جان و دل برای تیم بازی کرده باید هم با این برخوردها روبه‌رو شود. 8-7 سال از جوانی‌ام را در تراکتورسازی گذاشتم و بی‌احترامی‌های زیادی دیدم.

وی افزود: در سال‌هایی که کاپیتان تراکتورسازی بودم  و از بازیکنان قدیمی این تیم محسوب می‌شدم هیچ وقت برای خود نمی‌دویدم بلکه به خاطر بچه‌های تیم صحبت می‌کردم و این مسئله برای خیلی‌ها سخت تمام می‌شد و نمی‌توانستم ببینم کیانی کاپیتان تراکتورسازی مقابل خیلی از مسائل می‌ایستد و او مثل خیلی از کاپیتان‌های دیگر نیست که کناری بایستد و فقط نگران پول خودش و منافعش باشد. به همین خاطر نمی‌خواهند کیانی در تیم باشد.

کاپیتان تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: با توجه به برخی مسائل نمی‌خواستم در تیم باشم و آنها وقتی این مسئله را دیدند این حرف‌ها را مطرح می‌کنند.

کیانی در رابطه با اینکه گفته می‌شود او در لیست دوم تونی اولیویرا قرار دارد و آیا با این وجود در تیم می‌ماند، گفت: قصدم برای جدایی قطعی است. فعلا نمی‌خواهم در مورد کسی صحبت کنم اما به زودی که تکلیفم مشخص شود خیلی حرف‌ها وجود دارد که باید بگوییم. تراکتورسازی با خیلی از تیم‌ها فرق می‌کند و هوادار تراکتورسازی هم با هواداران سایر تیم‌ها متفاوت است. مهدی کیانی هم با خیلی از بازیکنان فرق می‌کند.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شد اختلافاتی هم با ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی دارد،‌عنوان کرد: هزاران بار گفتم ذوالفقاری کارش را بلد نیست و وقتی می‌دیدم او دنبال برخی مسائل دیگر است به من بر می‌خورد. او توانش در حد تراکتورسازی نبود و خیلی از مسائل دیگر هم در باشگاه ما در حد نام تراکتورسازی نبود.

کاپیتان تراکتورسازی در رابطه با اینکه به نظر می‌رسد در فوتبال ایران رفتار خوبی با بازیکنانی که چند سال در یک تیم بودند نمی‌شود، عنوان کرد: در 8-7 سال گذشته از خیلی چیزها گذشتم و به خاطر هواداران خیلی جاها صحبتی نکردم. حالا باید به این شکل جواب‌مان را بدهند و این رسم فوتبال است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس