کد خبر 427932
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۳

مشخصات امنیتی و قابل بررسی اسکناس و ایران چک به شما کمک می‌کند تا به راحتی اسکناس‌های واقعی را از موارد تقلبی و جعلی آنها تشخیص دهید.

به گزارش مشرق، مشخصات امنیتی و قابل بررسی اسکناس و ایران چک به شما کمک می‌کند تا به راحتی اسکناس‌های واقعی را از موارد تقلبی و جعلی آنها تشخیص دهید.

در اسکناس‌های صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موارد متعددی از خصوصیات امنیتی وجود دارد که تشخیص آنها با اندکی دقت برای شما آسان خواهد بود.

در بیشتر موارد بهتر است به یک خصیصه اکتفا نکنید بلکه موارد بیشتری را جهت حصول اطمینان بیشتر بررسی نمائید. دقت داشته باشید که نگهداری و استفاده از اسکناس‌های جعلی پیگرد قانونی دارد.

در زیر مشخصات امنیتی برخی اسکناس‌ها و ایران‌چک‌ها آورده شده است.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احسان ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    متاسفانه اسکناس های ایرانی جنس کاغذشون بدرد نمیخوره، و خیلی زود پوسیده و خراب میشه در حالی که دلارهای آمریکا و کانادا یا اصلاً یا خیلی دیر پوسیده میشه، تازه دارای امنیت شیشه ای هستند که ما نداریم...
  • فرهاد ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    این عکسها و نوشته هائی که علائم و مشخصات اصلی وقابل تشخیص را با نمونه های قلابی آنرا میشود تمیز داد را کمی کوچکتر و ریزتر چاپ میگیردید و مینوشتید که توی چشم آدم فرو نرود و باعث مجروح شدن و درمقیاس بیشتر کورشدنِ چشم کسی نشود . یعنی تا اینحد برای شما مشکل هست که هم سلیقه بخرج داده و هم شکیل ترو قابل رویت تر تصاویر را چاپ میکردید؟؟؟
  • مسعود ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا این تصاویر رو شما می بینید من که چیزی ندیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس