کد خبر 427819
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

تیم ملی والیبال ایران فردا در حالی برای نخستین‌بار در لیگ جهانی 2015 به مصاف روسیه می‌رود که ملی پوشان ایران در آستانه این دیدار از انگیزه بالای خود خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، والیبالیست‌های ایران که باید از ساعت 19:40 فردا به وقت ایران در شهر کازان روسیه با تیم ملی این کشور بازی کنند، از انگیزه و روحیه بالای خود برای موفقیت در این دیدار خبر دادند.

غلامی: مردم دعا کنند تا تیم دست پر از روسیه برگردد

دفاع وسط تیم ملی والیبال گفت: مردم دعا کنند تا بتوانیم با ارایه یک بازی خوب، دست پر از روسیه به ایران بازگردیم.

عادل غلامی افزود: زمان تمرین تیم ملی والیبال در روسیه زیاد مناسب نیست و این موضوع بر زمان بیداری و تغذیه بازیکنان نیز تاثیر منفی گذاشته است. تیم ایران در لهستان و آمریکا این شرایط را نداشت.

وی تصریح کرد: اما در مجموع این موارد نمی تواند برای تیم ملی مشکل ایجاد کند زیرا بازیکنان شرایط بسیار سخت تر از این را تجربه کرده اند و انگیزه آنان بسیار بالاتر از آن است که اینگونه موارد خللی در عزم آنان برای برد وارد کند.

وی با بیان اینکه در دو دیدار برابر روسیه امید زیادی به کسب امتیاز داریم، گفت: اگر موفق به شکست روسیه شویم با روحیه بهتری راهی ایران می شویم تا در شش مسابقه خانگی از حریفان پذیرایی کنیم و کار نیز برای ایران راحت‌تر می شود.

غلامی در ادامه از مردم ایران خواست که برای ملی پوشان دعا کنند و گفت: مردم دعا کنند که تیم با دست پر از روسیه به تهران برگردد تا در شش مسابقه تهران نیز امتیاز کامل کسب کنیم و به دور بعد صعود کنیم.

مهدوی: ایران و روسیه هر دو تشنه پیروزی هستند

پاسور تیم ملی والیبال گفت: دیدارهای تیم ملی در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال حساسیت بیشتری دارند زیرا هم ایران و هم روسیه تشنه کسب پیروزی در لیگ جهانی امسال هستند. شرایط فعلی دو تیم ایران و روسیه در لیگ جهانی تقریبا نزدیک به هم است اما با این اختلاف که روسیه قهرمان المپیک است و در دو مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی میزبان ایران است.

وی با بیان اینکه هر چند تیم ایران تاکنون خوب نتیجه نگرفته است، گفت: اما مردم عزیز نگران نباشند و یقین داشته باشند ملی پوشان ایران حتما و به ویژه در مسابقات برگشت این نتایج را جبران خواهند کرد.

پاسور تیم ملی والیبال تصریح کرد: هنوز هم دیر نشده و اگر تیم ایران در روسیه یک پیروزی کسب کند، شرایط برای بازی های خانگی به مراتب بهتر خواهد شد. در حال حاضر نیز شرایط تیم خیلی بهتر از گذشته شده است. روسیه تشنه پیروزی و کسب امتیاز است و تیم ایران نیز احتیاج به روحیه و حداقل کسب سه امتیاز در دو مسابقه با روسیه دارد.

وی با یادآوری اینکه تیم ایران تا کنون مقابل روسیه برد نداشته است، افزود: امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد و با پیروزی به ایران برگردیم تا هم مردم خوشحال شوند و هم خانواده خودمان که جزئی از مردم ایران هستند.

مهدوی درباره زمان اختصاص تمرین به تیم ملی والیبال ایران در روسیه گفت: فاصله تمرین اول و دوم ایران در روسیه بسیار کوتاه است و این موضوع از نظر میزبانی روس ها خوب نیست. ما در ایران بهترین زمان تمرین را به میهمانان می دهیم، البته تیم ایران به اندازه ای حرفه ای شده است که نگران این موضوع نیست و به این مشکلات عادت کرده است.

وی در پایان درباره برخی انتقادات مطرح شده گفت: متاسفانه برخی افراد از شکست های تیم ایران خوشحال می شوند و از پیروزی های ملی پوشان ناراحت. این افراد کاسه از آش داغ‌تر شدند و با حرف ها و انتقادهای نابجا و نادرست بازیکنان تیم ایران را آزار می دهند. البته ما با این حرف ها تیم تر ، متحد تر و مصصم تر می شویم و همه تلاشمان را می کنیم تا دست پر برگردیم و ان شالله دست پر به ایران بازگردیم و با اولین بردمان مقابل آمریکا در تهران نیز دل مردم را شاد کنیم.

عبادی پور: پیش بینی نتیجه دیدار با روسیه سخت است

دریافت کننده تیم ملی والیبال گفت: شرایط دو تیم ایران و روسیه در لیگ جهانی مشابه یکدیگر است و به همین دلیل پیش‌بینی نتیجه مسابقه این دو تیم نیز سخت خواهد بود.

میلاد عبادی پور افزود: با اینکه سفر سخت و طولانی به ویژه از مسکو به کازان داشتیم که هواپیما تاخیر داشت و نزدیک به هشت ساعت در فرودگاه مسکو بودیم، اما شرایط تیم و بازیکنان خوب است.

وی با بیان اینکه دو مسابقه سخت با روسیه در پیش داریم، گفت: نمی توان نتیجه این مسابقات را پیش‌بینی کرد. روسیه تیم منسجم و خوبی است که قهرمانی در المپیک را نیز در پرونده کاری خود دارد.

ملی پوش والیبال ایران گفت: اگر برابر روسیه کم اشتباه بازی کنیم حتما پیروز میدان خواهیم بود اما واقعا پیش بینی این مسابقه سخت است.

وی در ادامه به شرایط مشابه دو تیم ایران و روسیه اشاره کرد و گفت: هر دو تیم یک امتیاز دارند و برای حضور در ادامه این رقابت ها نیاز مبرم به امتیاز هفته پنجم لیگ جهانی دارند.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال درباره شناخت بیشتر از تیم روسیه گفت: هنوز فیلم‌های این تیم را ندیدیم اما امیدوارم با آنالیز مناسب موفق به کسب امتیاز از روسیه شویم تا در شش مسابقه خانگی با انگیزه بیشتری به میدان برویم و صعود خود را قطعی کنیم.

علیزاده: قول می دهیم که همان ایران قبلی باشیم

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: به مردم عزیز کشورمان قول می دهیم که برابر روسیه همان تیم ملی والیبال ایران قبلی باشیم تا مردم از تلاش بازیکنان لذت ببرند. بعد از سه روز اقامت در روسیه دیروز بهترین تمرین بازیکنان در دو نوبت صبح وعصر انجام شد. در تمرینات قبلی به دلیل سفر طولانی و سخت به روسیه به آمادگی دیروز نبودیم.

وی با بیان اینکه شرایط تیم ایران به شرایط ایده آل نزدیک شده است، گفت: بعد از کسب یک امتیاز از لهستان تلاش می کنیم از روسیه نیز امتیازهای بیشتری کسب کنیم تا برای شش مسابقه خانگی انگیزه بیشتری داشته باشیم.

لیبروی تیم ملی والیبال درباره پیش بینی نتیجه مسابقه با روسیه گفت: نتیجه مسابقات لیگ جهانی را نمی توان پیش‌بینی کرد. زیرا با قهرمانان جهان و المپیک و لیگ جهانی رقابت می کنیم.

وی تصریح کرد: هر چند در مسابقات قبلی، ایران واقعی نبودیم، اما در ادامه حتما بهتر خواهیم شد تا مردم از تماشای مسابقات ایران لذت ببرند.

علیزاده افزود: قول می دهیم همان ایرانی باشیم که مردم کشورمان انتظارش را دارند و از روسیه نیز با امتیاز به ایران برگردیم تا در تهران نیز ۱۸ امتیاز کامل کسب کنیم.

وی در پایان از مردم ایران خواست برای آنان دعا کنند تا بازیکنان از نظر روحی و روانی به شرایط ایده آل برگردند. علیزاده تاکید کرد: دعای مردم دلگرمی و پشتوانه خوبی برای بازیکنان است و باعث از بین رفتن ترس تیم ایران از حریفان می شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس