پاسور تیم ملی والیبال گفت: متاسفانه برخی افراد از شکست‌های تیم ایران خوشحال می‌شوند و از پیروزی‌های ملی‌پوشان ناراحت.

مهدوی: برخی از شکست‌ ما خوشحال می‌شوند
به گزارش مشرق، مهدی مهدوی در مورد شرایط تیم ملی ایران در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: شرایط فعلی دو تیم ایران و روسیه در لیگ جهانی تقریبا نزدیک به هم است اما با این اختلاف که روسیه قهرمان المپیک است و در دو مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی میزبان ایران است اما مردم نگران نباشند و یقین داشته باشند ملی‌پوشان ایران حتما و به ویژه در مسابقات برگشت این نتایج را جبران خواهند کرد.

پاسور تیم ملی والیبال تصریح کرد: هنوز هم دیر نشده و اگر تیم ایران در روسیه یک پیروزی کسب کند، شرایط برای بازی‌های خانگی به مراتب بهتر خواهد شد. در حال حاضر نیز شرایط تیم خیلی بهتر از گذشته شده است. روسیه تشنه پیروزی و کسب امتیاز است و تیم ایران نیز احتیاج به روحیه و حداقل کسب سه امتیاز در دو مسابقه با روسیه دارد.

وی با یادآوری اینکه تیم ایران تاکنون مقابل روسیه برد نداشته است، افزود: امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد و با پیروزی به ایران برگردیم تا هم مردم خوشحال شوند و هم خانواده خودمان که جزئی از مردم ایران هستند.

مهدوی درباره زمان اختصاص تمرین به تیم ملی والیبال ایران در روسیه گفت: فاصله تمرین اول و دوم ایران در روسیه بسیار کوتاه است و این موضوع از نظر میزبانی روس‌ها خوب نیست. ما در ایران بهترین زمان تمرین را به میهمانان می‌دهیم، البته تیم ایران به اندازه‌ای حرفه‌ای شده است که نگران این موضوع نیست و به این مشکلات عادت کرده است.

وی در پایان درباره برخی انتقادات مطرح شده خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد از شکست‌های تیم ایران خوشحال می‌شوند و از پیروزی‌های ملی‌پوشان ناراحت. این افراد کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و با حرف‌ها و انتقادهای نابجا و نادرست بازیکنان تیم ایران را آزار می‌دهند، البته ما با این حرف‌ها، متحدتر و مصصم‌تر می‌شویم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا دست پر برگردیم و و با اولین بردمان مقابل آمریکا در تهران نیز دل مردم را شاد کنیم.

تیم ملی والیبال ایران روزهای شنبه و یکشنبه و در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی به مصاف روسیه قهرمان المپیک 2012 و لیگ جهانی 2013 می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس