کد خبر 42735
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷

نماينده آمريکا در سازمان ملل در جلسه محرمانه شوراي امنيت، از افزايش تجاوزهاي جنسي و ترويج استفاده از داروي محرک توانايي جنسي، توسط نيروهاي وابسته به حاکم سرکوبگر رژيم ليبي خبر داد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از فارس، پايگاه اينترنتي "ام‌.اس.‌ان‌.بي‌.سي " نوشت: بر اساس اعلام چند تن از ديپلمات‌هاي آمريکايي شرکت‌کننده در جلسه محرمانه روز گذشته شوراي امنيت در رابطه با بحران ليبي، سوزان رايس، نماينده آمريکا در شوراي امنيت، روز گذشته در جلسه محرمانه‌اي که در رابطه با بحران ليبي برگزار شد، در متن گزارش خود از افزايش تجاوز جنسي حاميان رژيم معمر قذافي، حاکم سرکوبگر ليبي، خبر داد.

يکي از ديپلمات‌هاي حاضر در اين جلسه محرمانه که نامي از وي برده نشده است، اعلام کرد: رايس در شرايطي ادعاي افزايش تجاوز جنسي حاميان قذافي، که براي اولين بار توسط يک روزنامه انگليسي گزارش شد، را در اين جلسه مطرح کرد که هيچکس پاسخگو نبود.

ديپلمات‌هاي حاضر در اين جلسه اعلام کردند: اگر ادعاي ترويج استفاده از داروهاي محرک توانايي جنسي توسط نيروهاي حامي قذافي صحت داشته باشد، نشان‌دهنده اين است که فرماندهان نيروهاي حامي حاکم ليبي براي ايجاد وحشت ميان جمعيت مناطقي که به پشتيباني از انقلابيون ليبيائي مي‌پردازند، نيروهاي خود را به استفاده از اين دارو ترغيب مي‌کنند که اين موضوع يک جنايت جنگي محسوب مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس