تیم ملی والیبال ایران اولین تمرین خود در روسیه را در سالن تمرین زنیت کازان برگزار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران که به منظور برگزاری پنجمین و ششمین مسابقه خود در لیگ جهانی 2015، طی سفری 20 ساعته از چنستوهوا به کازان رفته است، اولین تمرینات بدنسازی و توپی خود را سالن والیبال باشگاه زنیت برگزار کرد.

* اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال برای بیدار شدن بدن بازیکنان و هماهنگی شرایط بدنی آنها با زمان محلی این تمرین را در برنامه آمادگی ملی‌پوشان قرار داد و به آنها اعلام کرد این تمرین سبک برای ریکاوری است و تا حد ممکن از پرش‌های بلند خودداری کنند.

* بازیکنانی به نام های سعید معروف (کاپیتان)، ،مهدی مهدوی، عادل غلامی، سید محمد موسوی، امیر غفور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، عبدالرضا علیزاده، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، محمد حسن صنوبر و محمد جواد معنوی نژاد به مدت دوساعت زیر نظر کادر فنی در سالن تمرین باشگاه زنیت کازان به کار باتوپ پرداختند.

* بازیکنان پس از گردم کردن زیر نظر کارلو ساتی بدنساز تیم ملی، به دو گروه تقسیم شدند به صورت یک ضرب با هم بازی کردند. سپس با تشکیل تیم هایی سه نفره اقدام به مسابقه دادن با یکدیگر کردند. در این قسمت تمرین، مهدوی، غلامی و محمودی تیم شماره یک، معروف، معنوی نژاد و صنوبر تیم شماره دو، قائمی، میرزا جانپور و زرینی تیم شماره سه، غفور، قائمی و موسوی تیم شماره چهار بودند که هر تیمی با زمانی که امتیاز از دست نمی داد در زمین ثابت بود و تیم مقابل عوض می شد. علیزاده هم به صورت تخصصی زیر نظر رحمان محمدی راد تمرین می‌کرد.

* شادابی و طراوت بازیکنان در این تمرین با وجود خستگی و گرفتگی بدن آنها از جمله نکات جالب این تمرین بود که بزرگتر های تیم با وجود خستگی و کوفتگی بدن ها سعی در ایجاد انرژی و هیجان در تمرین داشتند.
در انتها هم طبق معمول بازیکنان تمرین سرویس و دریافت کردند و سپس اقدام به سرد کردن نمودند.

* همچنین مهدی مرندی و علی شفیعی نیز عصر دیروز به جمع اردونشینان ایران در کازان پیوستند و از امروز تیم ایران با 15 بازیکن تمرینات خود را برگزار می‌کند. ملی‌پوشان ایران عصر امروز دومین تمرین توپی خود را برگزار خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس