کد خبر 427158
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

تیم ملی والیبال ایران بعد از سفری طولانی وارد کازان روسیه شد . سرپرست تیم از حال و روز بچه هایش می گوید.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال با پایان کارش در لهستان خسته و کوفته به کازان رسید. شاگردان کواچ که در لیگ جهانی شنبه و یکشنبه آینده با روسیه بازی دارند،خیلی راحت به کازان نرسیدند. انها بعداز ورود به فرودگاه مسکو، پنج ساعتی به خاطر تاخیر پروازشان به کازان معطل شدند. همین مساله هم آنها را خسته کرده.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال می گوید:«روحیه  بچه ها خوب است . مشکلی بابت تمرین ندارند . فقط  از سفرهای بیش از حد طولانی خسته اند. ما برای رسیدن به کازان فقط در فرودگاه مسکو 5 ساعت معطل شدیم. همین مساله کار را سخت می کند.» با این حال سرپرست تیم ملی خوشحال است تیم روحیه اش را به دست آورده:« خوشبختانه روحیه تیم برگشته است. بچه ها سه شنبه دو جلسه تمرین کردند و دیروز هم یک جلسه.

شک نکنید تا شنبه برای بازی با روسیه خستگی بچه ها هم برطرف می شود.» جدای از همه اینها ، مصدومیت سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی شاید نگران کننده باشد. او که در بازی دوم با لهستان هم به زور مسکن به زمین رفت . خوش خبر او را مایه مباهات می داند:« مچ پای سید محمد موسوی زیاد خوب نیست. اما من به او افتخار می کنم . سید به رغم دردی که دارد با تعصب مثال زدنی در خدمت تیم است.» کواچ با برگرداندن فائزی و ظریف دو مصدوم تیم  به تهران ، مهدی مرندی و شفیعی را به کازان فراخواند.

اما هنوز معلوم نیست چه ترکیبی را برای شنبه بچیند. سرپرست تیم ملی هم نمی داند:« هنوز هیچ چیزی درباره ترکیب تیم مقابل روسیه مشخص نیست. نمی دانم ترکیب تغییر می کند یا نه.» آنچه مسلم است ادامه سریال بازی سخت والیبالی ها در روسیه است:« ما بازی خیلی سختی شنبه و یکشنبه هفته آینده داریم. چرا که روسیه به طور حتم با ترکیب اصلی اش مقابل ما بازی می کند. هر چند بچه های ما هم همه سختی ها را تحمل می کنند و می خواهند بهتر از بازی با لهستان باشند. بچه های ما مردان روزهای سخت هستند .» او اما خیلی به بازی امیدوار است:« به نظرم بازی خوبی از کار در می آید.

مخصوصا که سعید انگیزه اش بیشتر از بقیه بچه هاست. چرا که در کازان کلی طرفدار دارد. به سعید اینجا خیلی احترام می گذارند. مطمئن باشید بچه ها با روحیه عالی و مصمم بازی می کنند .امیدوارم سربلند برگردیم.» سرپرست تیم ملی والیبال خوشحال است دردو بازی آخر بیرون از خانه تنها نیست:« آقای داروزنی صبح فردا در کازان است. خوشحالم که او می آید چرا که حضورش به تیم خیلی کمک می کند.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس