کد خبر 426974
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

مدیر برنامه‌های مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امشب راهی دوبی خواهد شد تا صبح فردا با نماینده یکی از باشگاه‌های خارجی برای جذب این بازیکن به مذاکره بپردازد.

به گزارش مشرق، در حالیکه در چند روز گذشته و پس از عمل جراحی احمد نورالهی هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس انتقاداتی به محمد حسین نژادفلاح قائم مقام این باشگاه به دلیل عدم ملاقات از این بازیکن به وی وارد شده اما قائم مقام باشگاه پرسپولیس امروز و در حالیکه نورالهی در مسیر سفر به شمال کشور بود با وی تماس گرفت و به این بازیکن گفت که به دلیل مشکلاتی که در باشگاه پرسپولیس وجود داشته او نتوانسته به عیادت نورالهی برود و از بازیکن جوان تیمش عذرخواهی کرده است.

این در حالی است که نورالهی به قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفته که می‌دانم که این روزها مشکلات زیادی دارید و توقعی هم از شما ندارم که در این شرایط بخواهید به عیادت من بیایید.

نورالهی همچنین به نژاد فلاح گفته که هیچ گلایه‌ای از شما ندارم و می‌دانم که در این روزهای حساس درگیری‌های زیادی برای پرسپولیس دارید و به همین دلیل انتظار ندارم در این روزهای سخت به ملاقات من بیایید.

نورالهی چند روز پیش کپسولی کتف خود را عمل کرد و دیروز از بیمارستان مرخص شد و به گفته پزشکان یک ماه را باید به استراحت بپردازد.

* همچنین مدیر برنامه‌های مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در لیگ گذشته عملکرد درخشانی در این تیم داشت امشب با پرواز 22:20 دقیقه راهی دوبی‌ خواهد شد تا برای مذاکره با یکی از تیم‌های خارجی جهت پیوستن این مهاجم به آن تیم مذاکره کند.

در همین رابطه گفتنی است این جلسه فردا صبح با نماینده باشگاه القادسیه کویت که چند وقتی است به دنبال جذب مهدی طارمی است برگزار خواهد شد و باید دید در نهایت طارمی لژیونر می‌شود یا نه.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس