کد خبر 426943
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز سه‌شنبه (19 خرداد) گزارش داد در مجموع 3.8 درصد مردان و 0.3 درصد زنانی که سال گذشته در ارتش رژیم تل آویو استخدام شدند سوابق کیفری داشتند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی هزاران مجرم سابقه دار را به عنوان سرباز به خدمت گرفته است و مجرمان نیز می‌توانند برای حذف سوابق کیفری خود درخواست بدهند.

 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز سه‌شنبه (19 خرداد) گزارش داد در مجموع 3.8 درصد مردان و 0.3 درصد زنانی که سال گذشته در ارتش رژیم تل آویو استخدام شدند سوابق کیفری داشتند و این روند رو به افزایش است، این افراد جرایمی از قبیل قاچاق مواد مخدر و سرقت و نیز جرایمی جدی‌تر از جمله جرائم جنسی مرتکب شده‌اند.

 

هاآرتص به عنوان نمونه می‌نویسد سربازی در پایگاه هوایی هاتزریم خدمت می‌کند که با توجه به سابقه کیفری تجاوز به دو سرباز زن از ارتش اخراج نشده است.

 

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به مجرمان این فرصت را می‌دهد تا از رئیس جمهور این رژیم بخواهند سوابق کیفری آن‌ها را حذف کند که معمولا با چنین درخواست‌هایی موافقت می‌شود.

 

 

این در حالی است که مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی به تازگی گزارشی از افزایش چشمگیر جرایم جنسی بین سربازان اسرائیلی در سال‌های گذشته منتشر کرده‌اند.

 

هفته‌نامه «باماهانه» به نقل از دادستان ارتش رژیم صهیونیستی ماه آوریل گزارش داد از سال 2012 تعداد اتهام‌های جرایم جنسی در ارتش دو برابر شده است. 

 

به گزارش پرس تی وی، اودی بن الیئزر، دادستان کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «این پدیده بسیار بغرنجی است و سربازان درک نمی‌کنند اوضاع تا چه اندازه بحرانی است.»

 

این هفته‌نامه افزود «نقض حریم خصوصی» از جمله جمع‌آوری و به اشتراک گذاشتن «عکس‌های شرم‌آور» 35 درصد پرونده‌ها را تشکیل می‌دهند.

 

سال گذشته نیز دادستان رژیم صهیونیستی اعلام کرد 37 کیفرخواست علیه سربازان و افسران این رژیم به اتهام جرایم جنسی صادر شد که نسبت به سال قبل از آن 40 درصد افزایش داشت.


منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس