کد خبر 426836
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶

شیاطین‌سرخ انگلیس جای بایرن‌مونیخ را در صدر فهرست گران‌ترین نا‌م‌ونشان‌های حوزه فوتبال جهان در سال ۲۰۱۵ گرفتند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارشی که شرکت برند فایننس اخیرا منتشر کرده است، باشگاه منچستر یونایتد به عنوان ارزشمندترین نام و نشان تجاری در جهان فوتبال در سال 2015 انتخاب شده است.

علتی که برای این موفقیت باشگاه منچستریونایتد با وجود عدم توفیقش به لحاظ دریافت جام و عنوان در فصل اخیر ذکر شده است، هواداران میلیارد نفری‌ای است که این باشگاه در آسیای جنوب شرق دارد.

این شرکت در سال پیش، باشگاه بایرن‌مونیخ را به عنوان رتبه یکم این فهرست انتخاب کرده بود.

شش تیم انگلیسی منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول و تاتنهام در میان 10 باشگاه با ارزش جهان فوتبال قرار دارند؛ منچستریونایتد ارزشی بالغ بر یک و دو دهم میلیارد دلار دارد.

بارسلونا هم با 775 میلیون دلار قیمت، در رده ششم قرار دارد.

برند فایننس شرکتی است که 20 سال پیش تاسیس شده و کار آن، ارزیابی قیمت نام‌ و نشان‌های تجاری است. این شرکت هر ساله 500 نام و نشان برتر تجاری دنیا را بررسی می‌کند. این شرکت تحت مدیریتی یهودی و صهیونیستی است.

منچستر یونایتد که 140 سال سابقه دارد، با 20 عنوان قهرمانی در لیگ برتر، 4 قهرمانی در جام اتحادیه، 11 قهرمانی در جام حذفی، 20 قهرمانی در سوپر جام انگلستان و هم‌چنین سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های فوتبال جهان به‌شمار می‌آید. تنها تیم انگلیسی است که توانست در فصل 99–1998 هر سه‌جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

منچستریونایتد یکی از ثروتمندترین و پرطرفدارترین تیم‌های دنیا به شمار می‌رود؛ در ابتدای 2013، به نخستین باشگاهی تبدیل شد که ارزشش بیش از 3 میلیارد دلار شد. طبق اعلام مجله فوربز، باشگاه منچستر یونایتد 3٫3 میلیارد دلار ارزش دارد و با 1٫2 میلیارد دلار اختلاف با باشگاه دوم، ارزشمندترین باشگاه ورزشی دنیاست. مالک فعلی این باشگاه، مالکوم گلیزر آمریکایی است که در بهار 2005، با مبلغی بالغ بر 800 میلیون پوند آن را خرید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    نشان تجاری منچستر یه برند شیطانیه ، یه سرچ کنید کاملا حساب کار میاد دستتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس