کد خبر 425311
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

منابع خبری در انگلیس و اسپانیا از جلسه محرمانه وکیل بنزما با سران باشگاه منچستریونایتد خبر دادند.

به گزارش مشرق، ستاره گلزن تیم فوتبال رئال مادرید در راه منچستریونایتد است، این موضوع را منابع خبری موثق اسپانیایی و انگلیسی تایید کرده‌ و معتقدند که رئال مادرید با توجه به سیاست‌های کاری بنیتس نیازی به بنزما ندارد.

شایعه جدایی رونالدو از رئال مادرید، وکیل کریم را به بقا و تداوم درخشش موکلش امیدوار کرده بود اما بعید به نظر می‌رسد که رئال مادرید، ابرستاره تبلیغاتی خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی کریم بنزما خود را در آستانه جام ملت‌های اروپا به میزبانی کشورش، فرانسه می‌بیند و هرگز دوست ندارد در این مدت به یک ستاره کم فروغ و نیمکت نشین تبدیل شود. این ستاره باهوش و فرصت طلب از طریق وکیل خود با منچستریونایتد وارد مذاکره شده و دیلی میل انگلیس مدعی است که دو طرف بر سر مسائل مالی هم به توافقات قطعی دست یافته‌اند.

قرارداد کریم بنزما با رئال مادرید تا پایان سال 2019 تمدید شده و منچستریونایتد برای خرید او باید خسارت باشگاه رئال مادرید را نیز پرداخت کند. بنیتس در مصاحبه اخیر خود هیچ اشاره‌ای به نقش بنزما در تیمش نکرد و مدام بر ستارگان جوانی که در راهند و قرار است مادرید را نجات بدهند، پرداخت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    0 0
    رئال همیشه ستاره خراب کن است ، بنزما با اون عظمت رو نمیخوان ، سیاستهای رئال مادرید خیلی شبیه عربستان سعودیه با این شباهت که عربستان هم در بریز و بپاش رغیب ندارد ، رئال هم دقیقا همانند عربستان عمل میکند و جفتشان هیچ نتیجه ای نمیگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس