کد خبر 426674
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

شب گذشته در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از اعضای هیات انتخاب،داوران و همچنین ستاد اجرایی بخش بین‌الملل سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر؛18 سینماگر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان درجه یک هنری گرفتند.

به گزارش مشرق، اهدای نشان درجه 1 هنری به 18 سینماگر و هنرمند ایرانی در رشته های مختلف توسط علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های مهم مراسم تقدیر از هیات های انتخاب، داوری و برگزارکنندگان بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر بود.

مرحوم احمد رسول زاده، عبدالله اسکندری، منوچهر اساعیلی، محمد رضا اصلانی، پرویز بهرام، کیومرث پور احمد، مسعود جعفری جوزانی، احمد رضا درویش، علیرضا زرین دست، خسرو سینایی، کیانوش عیاری، رضا کیانیان، غلامحسین لطفی، جلال مقامی، منوچهر محمدی، علی معلم، جهانبخش سلطانی و هدیه تهرانی هنرمندانی بودند که در این مراسم، گواهینامه درجه 1 هنری این هنرمندان از سوی علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنان اهدا شد.

در این بخش هدیه تهرانی کمی با تاخیر در مراسم حاضر شد وی بابت تاخیرش عذر خواهی کرد و اظهار داشت که برای رسیدن به پیشکسوتانی که در این حرفه فعالیت کرده اند و این نشان در 1 هنری را دریافت کرده اند فاصله زیادی وجود دارد.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا مشاهده کنید.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس