کد خبر 426668
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

باشگاه بارسلونا به مدافع ۳۲ ساله این تیم هشدار دارد هرچه زودتر تصمیم خود را در مورد آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم اعلام کند.

به گزارش مشرق، دنی آلوز که این فصل با بارسلونا فاتح سه‌گانه قهرمانی در اسپانیا و اروپا شد، گفته می‌شود برای تمدید قراردادش با کاتالان‌ها به دلیل عدم رضایت از پیشنهاد مسئولان باشگاه تعلل می کند. حالا این باشگاه اسپانیایی به مدافع پیشین سویا هشدار داده که هر چه زودتر تکلیف خود را برای ماندن یا نماندن در نیوکمپ روشن کند.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در گفت‌و‌گو با شبکه تلویویزیونی «TV3» کاتالونیا گفت: چندین هفته است که پیشنهاد ما به آلوز روی میز است. ما پیشنهادی دو ساله با قابلیت تمدید یک‌ساله به او داده‌ایم و حالا او است که باید تصمیم بگیرد چه کار می‌خواهد بکند.

جوردی مستره، نایب‌رئیس باشگاه بارسلونا هم پس از جلسه معارفه رسمی روز گذشته (دوشنبه) الیکس ویدال، هافبک دفاعی جدید این تیم به هواداران و رسانه‌ها، در خصوص آینده مدافع برزیلی آبی‌و‌اناری پوشان اظهار داشت: ما پیشنهاد تمدید قرارداد به آلوز را داده‌ایم که از نظر من پیشنهاد خوبی است. حالا اوست که باید تصمیش را هر چه زودتر اعلام کند. اگر دنی نمی‌خواهد در بارسلونا بماند، باشگاه هم پیشنهاد دیگری به وی نخواهد کرد.

در هفته‌های اخیر شایعه حضور دنی آلوز در یکی از تیم‌های میلان، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن مطرح شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس