کد خبر 426649
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

هافبک فصل گذشته سویا در مراسم معارفه‌‌اش تأکید کرد از رقابت با مدافع برزیلی بارسا که هنوز ماندنش در این تیم قطعی نیست، ترسی ندارد.

ویدال: رقابت با آلوز  یک چالش است
به گزارش مشرق، الیکس ویدال که طبق اعلام باشگاه بارسلونا با قراردادی پنج ساله از سویا به این تیم پیوسته بعدازظهر روز گذشته(دوشنبه) پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی در ورزشگاه نیوکمپ و در حضور خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به طور رسمی به هواداران این تیم و رسانه‌ها معرفی شد.

این هافبک 25 ساله که فصل گذشته از آلمریا به سویا ملحق و با این تیم قهرمان لیگ اروپا شده بود، از فصل آینده باید برای قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. ویدال که توانایی بازی در هر دو پست بال راست و هافبک دفاعی نفوذی را دارد در رقابت‌های فصل اخیر 47 بازی برای سویا انجام داد و چهار گل و 11 پاس گل به نام خود ثبت کرد.

ویدال که در سن 11 سالگی به مدت یک سال در تیم نوجوانان بارسلونا عضویت داشته است، در مراسم معارفه‌اش گفت: پس از تولد دخترم این مهمترین روز زندگی‌ام است. به واقع من به خانه‌ام بازگشته‌ام و اگر این شروع چرخه جدید موفقیت‌هایم باشد، بهتر از این نخواهد شد. وقتی متوجه شدم که این انتقال در حال عملی شدن است، حتی به این موضوع هم فکر نکردم که نمی‌توانم تا ماه ژانویه 2016 برای بارسا بازی کنم. من به این موضوع مثبت نگاه کردم و با تمرکز خود را تا زمانی که بتوانم برای تیم جدیدم به میدان بروم، آماده خواهم کرد.

وی افزود: پیوستن به بارسلونا تصمیم خیلی سختی نبود. بازی در تیم و پستی جدید نکته مثبتی برای من به منظور ارتقای سطح کیفی بازی‌ و برخی از خصوصیات بازی‌ام است. فصل گذشته اولین تجربه‌ام را از بازی در پست دفاع با سویا داشتم ولی حالا این بستگی به مربی بارسا دارد که بخواهد از من در چه پستی استفاده کند.

ویدال که در تاریخ 11 ژوئن 2015 (21 خرداد 94) می‌تواند نخستین بازی ملی‌اش را برای اسپانیا در دیدار دوستانه مقابل کاستاریکا انجام دهد، تصریح کرد: در حال حاضر تمرکزم را برای بازی در تیم ملی اسپانیا گذاشته‌ام و این فرصت به زودی دست می‌دهد. روز یکشنبه بود که متوجه شدم دو باشگاه بارسلونا و سویا بر سر من به توافق رسیده‌اند و بعد با پروازی مستقیم خودم را به اینجا رساندم. حالا به جایی بازگشته‌ام که یک سال خانه‌ام بود. در آن موقع خیلی جوان بودم و از این باشگاه به آن باشگاه می‌رفتم تا تبدیل به فوتبالیستی حرفه‌ای شوم. به هر حال تمامی آن تجربیات متفاوت و البته مفید بود.

هافبک دفاعی اسپانیایی آبی‌واناری‌پوشان در ادامه عنوان کرد: در فصلی که گذشت من در هشت یا 9 بازی در پست دفاع بازی کردم و سویا هیچکدام از آن بازی‌ها را نباخت که از آن جمله می‌توانم به دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا اشار کنم که در آن بازی حتی موفق به زدن یک گل شدم. پستی که فصل قبل در آن بازی کردم پست همیشگی‌ام نبود ولی بر این باورم که همیشه جنبه‌هایی در وجودمان است که می‌توانند بهتر و بهتر شوند. خوشحالم که چندین ماه بازی در پست دفاع باعث شد تا جنبه‌های دیگری از بازی‌ام تقویت شود.

الیکس ویدال همچنین در خصوص رقابت با مدافع برزیلی کاتالان‌ها در صورت ماندن در این تیم تأکید کرد: برای بازی در ترکیب اصلی تیمی همچون بارسلونا باید سخت جنگید. اگر دنی آلوز در بارسا بماند، فوق‌العاده است ولی من در این خصوص نمی‌توانم اظهارنظری کنم. برای خود او خوب است که در اینجا بماند. اصلاً احساس نمی‌کنم در رقابت با یکی از بهترین مدافعان جهان فشاری رویم باشد و این را به چشم یک چالش می‌بینم. آرام هستم و می‌دانم که حتی اگر دنی آلوز در تیم ماندنی شد، چطور از عهده کارها برآیم. رقابت برای هر دو نفر ما مفید و عالی خواهد بود.

وی در پایان ضمن تمجید از سرمربی موفق بارسا گفت: پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی فرصت صحبت با لوئیس انریکه را پیدا کردم. اطمینان دارم که او فصل بعد هم روی نیمکت بارسلونا خواهد بود و فکر نمی‌کنم شایعات مطرح شده مشکلی برای من ایجاد کند.

انتهای پیام/
به اشتراک بگذارید
اخبار مرتبط

    خبر الیکس ویدال به طور رسمی به بارسلونا پیوست ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵


نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد
    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
    پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد

کلید را به سمت راست بکشید
 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس